Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Allah biliyor

Allah biliyor
 

fethiye körfezi


gözlerim işgal altında

senden başka her şeye körüm

bir damla uykuya

ve

düşlerime hasretim

sen bilmiyorsan

Allah biliyor

 

yüreğim yüreğinle dolu

tıka basa

dakikada yüz kez

sen diye atıyor

çiçekleri,kuşları,denizi

yağmuru bile sevemiyorum

sana mecburum

sen bilmiyorsan

Allah biliyor

 

kanım çekilmiş

damarlarımda sen dolaşıyorsun

yine de hasretim sana

güneşim sen

havam sensin

ciğerlerim seninle dolu

özlüyorum ölüyorum

sen bilmiyorsan

Allah biliyor

 

adını sayıklıyorum

harf harf

hece hece

dua gibi,ayet gibi

cennet yok içimde

cehennemler yanıyor

sen bilmiyorsan

Allah biliyor

Allah biliyor

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..