Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Dünya
 

Almanya' da karnaval/yaşam

Dün Almanya' da Karnevalın başlangıcıydı ister inanın ister inanmayın 20 yıldır Almanyadayım ilk defa bir Karneval partisine kateldım… O da Ankara'dan bana misafir gelen dayımın isteği üzerineydi….

Nereye gidelim diye aramizda konustuk ve Köln'e gitmeye karar verdik.. mahseri aratmayacak bir karabalik vardi yada bana öyle geldi…. Neyse uzatmayayim arabayi park ettikten sonra basladik bir mekan aramaya yani Party olan bir yer…. Nereye girmek istediysek en azindan kuyrukta iceri girmeyi bekleyen yüzlerce insan vardi…. Sonunda bir yer bulduk ve girdik….

Discoyu aratmayan bir atmosfer vardi…. icecek ismarladik… yarim saat gecmeden yavas yavas cevremi daha iyi görmeye basladim…. Biz haric zil zurna sarhos olmayan yoktu sanirim… gözle görüp inanilmasi güc sahneler vardi.... kimin eli kimin seyinde belli degil…. Sagima soluma baktim kendi kendime ula yoksa biz yanlis olarak s……x party sinemi girdik dedim… kizin biri yanimda oturuyor gelen giden sariliyor cilgin gibi sevisiyor masallah kizin yüzümü yumusakti ne gelen gidenede yok demiyordu :) …. Sonunda dayanamadim adamin birini iteledim git baska yerde seviş dercesine…. oda bana bir sert bakti görgüsüz sey dercesine…evet gercekten orda sanirim bir görgüsüz bizdik : ) neyse zaman akisinda Lavaboya gitmek istedim 20 metrelik yolu karabaliktan en azindan belki 20 dakikada gittim geldim… Tuvalletin girisinde gördüklerime inanamadim… (rezalet) resmen acikca $ey yapiyorlardi (!) merdivenlerden indikce sevisen sevisene..... Neyse geldim bizim dayinin yanina ya hadi cikalim dedim yeter gördün iste ……

Aslinda ben asil konuya geleyim… benim demem oki bizim Politikacilarin ve insanlarin $u Karnaval denen $eytani Partileri ve buna benzer nice Kültürsüzlükleri görmelerini isterim….

inanin degerimizi bilirsek üzerimizdeki misliknliigi atarsak bence Avrupa birligi bizim kapida beklemeli… Cünkü ne olursa olsun acta olsak barbarda görünsek Asya ülkesi olarak bence Avrupa birligimiz olmasada en azinda kültürler birligimiz var…..

ha birde yapilan istatiklere göre Avrupada en cok Karnavalden sonra cocuk dünyaya geliyormu$... dün gördüklerim bunun ispati evet kesin öyledir :) hadi ma$allah Avrupa birligine $ayet olacaksak bizim icin $imdiden hayirli ugurlu olsun(!)

Gerci daha neler var neler Swinger clup denen yerlermi desem (adam e$ini alip bir eve giriyor orda e$lerini degi$ toku$ ediyorlar ve bu evlerden almayanin her$ehrinde var) ama insan gördügüne bakar ben Karnavaldaki rezillikleri gördüm buda bana yetti!

Gördügüm rezilikleri kisa ve öz yazdim sanirim ne demek istedigimi anladiniz.......

LeoNffm/CVDT-NRGZ

 
Toplam blog
: 5
: 730
Kayıt tarihi
: 04.12.07
 
 

1988 den beri Almanya'da yaşiyorum, ilk orta ve Liseyi Türkiye'de okudum, Otomotiv sektöründe kendi ..