Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Altın Kalpli Oğlum benim.

Altın Kalpli Oğlum benim.
 

Çınar oyuncaklarını bağışlarken...


Hafta sonu okuduğum haber, bana en güzel anneler günü hediyesi oldu. Altın kalpler 3.dönem kampanyası. Toyzz Shop oyuncak mağazasının düzenlemiş olduğu kampanya’nın amacı hayatında hiç oyuncak görmemiş çocukları, oyuncak sahibi yaparak onların hayal dünyalarının gelişimini sağlamak.

Oyuncak ve oyun’nun çocuklar üzerindeki olumlu gelişimleri hakkında daha önce de Oyun Odası isimli blog’da bahsettiğim gibi oyuncaklar, zamanla çocukların kahramanları haline gelebilirler, bu da onların hayal dünyasını geliştirerek hayata bakış açıları kuvvetlendirir ve kişisel gelişimlerini sağlayarak çevre ile ietişim kurmalarını sağlar.

31 Temmuz tarihine kadar düzenlenecek olan Altın kalpler kampanyası ile toplanan oyuncaklar, T.C Kars Valiliği tarafından belirlenen, ana okullarına dağıtılacakmış. Habere göre daha önce Van, Ağrı, Bitlis ve Hakkari Valiliklerine teslim edilen oyuncaklar, ihtiyacı olan anakokul öğrencilerine dağıtılmıştır.

Bu kampanya’dan neden daha önce haberim olmadı diye de çok hayıflandım ama zararın neresinden dönerseniz, kar hesabı hemen kampanya'ya dahil olmak üzre eşim, ben ve Çınar Toyyz Shop mağazası’nın yolunu tuttuk. Önce evde Çınar’ın oynamadığı oyuncaklarını topladık. Oyuncakları toplarken;

Ben: Oğlum, bu oyuncakları kardeşlere göndereceğiz, onların hiç oyuncağı yokmuş. Hangi oyuncakları onlara vermek istersin?
Çınar : Kadeşlele oyuncak veyelim.

Ben :Verelim oğluşum.Hangilerini verelim?

Önce peluş oyuncakları topladık, sonra plastik oyuncaklar, arabalar ve toplar.Çınar bu aralar topları konusunda çok hasas o yüzden başta vermek istemedi toplarını aslında gönderdiğimiz toplarla gerçekten hiç oynamıyor ama söz konusu toplar olunca;

Çınar: Anne, munu veymeyelim.

Önce kıyamadım oğlum’a ama nasıl olsa ben aynısından yine alırım dedim ve o görmeden top’u poşete attım.

Toyzz Shop mağazasına gittik. Görevli arkadaşlara poşeti teslim ettik. Çınar’ın yakasına Altın Kalpler rozeti takıp alkışladılar. Oğlum başta anlamadı ne olduğunu ama anlattım ‘Oğlum sen altın kalpli bir çocuksun onun için verdiler.’ dedim. Ayrıca bize birde alışveriş çeki verdiler. Oğlum’un adını soyadını ve yaşını aldılar.

Çınar : ‘Anne, abla taktı. Abla taktı’ diye eve döndüğümüzde rozetini istedi.

Hadi hep beraber, geleceğin büyüklerini sevindirelim.bu kadar çok faydası olan fazla oyuncaklarımızı, onlara ulaştıralım. Hatta bunu çocuklarımıza yaptıralım ki paylaşmayı ve insan sevgisini öğrensinler.

İlişkili blog:Oyun odası
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=107032
Kaynak :toyzzshop.com

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..