Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Amma kıskançmışsın

Amma kıskançmışsın
 

İnsanların neleri kıskandığını duydukça hayretler içerisinde kalıyorum.. Eşini kıskananları biraz daha anlasam diyorum sonra başkalarının başarılarını kıskananları da hoş görsem ne olur..

Toplumca kaybettiğimiz bir değer oldu paylaşım ..en son komşudan bir baş soğan ne zaman istediniz?(dosttan demiyorum komşudan)

komşunun düğününde makinenin başına geçip dantelini sararken para düşünmeyeni ne zaman gördünüz..

İş yerinde ödülünüzü alırken en samimi arkadaşınızın samimiyetsiz bakışlarını yakaladınız mı?

Varoluşumuzdan bu güne kıskançlığın insanoğlu için var olduğunu söyleyenler, paylaşmamanın kıskançlıkla ve maddiyatla ilgili olduğunu söyleyenler birde şu durumu anlatabilirler mi acaba mutlu olduğunu bildiğimiz halde sırf nazar değmesin diye yalandan masal uyduranlar(hiç denk geldiniz mi öyle komik oluyorlar ki) parası olmasına rağmen yok diye ağlayanlar(en çok kızdığım grupturlar)bir bilen bunların durumunu anlatsa bize …

Bu durumda nazar değmesinden korkan insanların çoğunda ciddi kıskançlıklar olduğu düşünüyorum ben ya siz?

 
Toplam blog
: 16
: 803
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

Ev-iş ve ev ekonomisi öğretmeniyim, şu an çalışmıyorum. Evliyim bir oğlum var. Şiirsel bir dille kon..