Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '14

 
Kategori
Teknoloji
 

Android Telefonlarda Gmail hesabı

Android Telefonlarda Gmail hesabı
 

Samsung marka Android telefon kullananların gmail hesabı vardır. Eşim doğum günümde bana Samsung Note 3 cep telefonu hediye aldı. Telefon hattımı istedi telefoncunun yerleştirilmesi için.. Akıllı telefonlara hat kartımız büyük geldiği için GSM kartımız kesilerek küçültülüyor ve yerleştiriliyor.

Telefonu aldığı bayie eşim yeni aldığı telefonu hattımı ve ayarlarını yaptırmak üzere götürüp getirdiğinde yeni bir gmail hesabı açılmış olduğunu gördüm. Zaten benim gmail hesabım vardı bilseydim onun bilgilerini de verirdim ama bunu bilmediğim için yeni bir hesap açılmış. Bu hesabın şifresini de bilmiyoruz. Tekrar telefoncuya da gitmek istemedik. Bu hesabın şifresini öğrenebilmek üzere bayağı uğraştım ama baktım olmuyor kendi gmail hesabımı ekledim ve yine mevcut gmail hesabımdan işlemlerimi gerçekleştirdim. Fakat diğer hesabın şifresini girmediğim ve silmediğim için devamlı akıllı telefonuma hatırlatma uyarısı geliyordu. ‘Hesabınızın şifresini girerek giriş yapın’ diye yazıyordu. Yani şifre onayı istiyordu.

İş arkadaşım uzun zamandır Samsung S3 kullanıyor ve telefonunda bir şeye bakarken telefon ayarları yapılırken alınmış olan kendisinin bilmediği bir gmail hesabı olduğunu fark etmiş. Bunu niye bilmediğine şaşırdı. Şifresini de elbette bilmiyordu. Onun da gmail mail adresi vardı. Aktif olarak kullanmış olduğu gmail mail adresini ekledik. Bu sayede o da gelen maillerini görebilecekti.

Düşünüyorum da herhalde telefonlarında yeni gmail adresi alınmış şifresini dahi bilmeyen çok kişi vardır. Bu mail adresinin farkına varana ve şifresine ihtiyaç duyana kadar farkına varmayacak kişiler bu yazıdan sonra telefonlarına bakabilirler.

Telefonda alınmış olan şifresini bilmediğin gmail hesabı oğlumun Google Play Store’den almak istediği oyunu ‘hesabınızı onaylayın’ diye bizi uyarıp onay vermeyince mecburen ayarlardan hesaplara giriş yaparak kullanmadığım şifresini de bilmediğim hesabı kaldırdım. Tabi bu hesabı kaldırmadan önce bilmeniz gereken öncelikle aktif kullandığımız gmail hesabını eklemeniz yoksa kaldırılmıyor.

Mutlu günler diliyorum

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..