Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '21

 
Kategori
İzmir
 

Angarya çının vedası

Angarya çının vedası. Küçük yaşta babamı kaybettim. Devlet parasız yatılı yıllarında ömrüm geçti. En büyük hayalim bir gün evden okula okuldan eve gitmekti. Olmadı, ama şöyle bir şansım oldu yatakhaneyle okul aynı bahçede oldu.

Cumhuriyet lisesinde çok sevdiğim Osman Zeki Ertem diye bir hocamız vardı. Biz yatılılar öğrenci zili ve Öğretmen zili arasında kahvaltıda keyif çayı içerdik. Derse geç kalınca Zeki hoca çok uzaktan geliyorsun sana otobüs tutalım dedi bende uçak daha iyi olur deyince otur yerine demişti.

Uzun yıllar dernekte yöneticilik ve Başkanlık yaptım genel merkez toplantılarında en genç yönetici ben olunca eyleniyorlardı tabii çok seviyorlardı. Onlardan çok şey öğrendim. Angarya işler bizim gibi garibanlara nerede angarya iş varsa yüklenir.

Ama artık sadece yönetici olacağım angarya dönemi bitiyor. Ben bu güne kadar bana destek olan ve özelikle baston sponsorlarıma teşekkür ederim.

Danışman. Arkadaşlar danışmanlığa devam engelli haklarını takibe devam ediyorum okumaları bırakmıyorum engellik benim kimliğimle aktivizme devam belki elim daha da güçlenecek. Bazı olumsuzlukları daha güçlü ifade edebileceğiz. Ben her zaman iyi güzel işleri ve yanlışlıkları birlikte yazmaya çalıştım. İnşallah birilerinin hayatına dokunmuşumdur.

Öğrenci takibine devam küçücükken takibe başladığım öğrenciler delikanlı oldu beni bırakmayan irtibatı kesmeyen öğrenci ve ailelere danışmanlığım sürecek yeni öğrencilerle de takip leşebiliriz. Özelikle görme engelli çocuklar ve aileleriyle irtibatta kalmayı düşünüyorum.

Ben davamı değil şube başkanlığını bırakıyorum farklı zaman ve zeminlerde çalışmalarımız sürecek.

İzmir kent konseyinde engelli meclisinde yürütmedeyim gerçi bu dönem fazla faydalı olamadım ama yeni başlangıçlar yapıla bilinir sadece beyazay daki şube başkanlığından feragat ediyorum benimle çalışacak merkezi ve yerel idareler derneklerle çalışmalar yürütebiliriz. Salih Arıkan, tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..