Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ani Ölüm

Okur arkadaşlarım bu zor günlerde hepimizin sınavı zor. Verebilmek dileğiyle diyorum...

Sizlerden uzak olduğum süre içinde eşimi kaybettim. Elim-kolum-kanadım kırıldı. Hayata küstüm, sevinç içinde geldiğimiz Hatay bana ölüm demek oldu. 

Eşim iş dönüşü, arkadaşının açtığı spor salonuna hayırlı olsuna gidiyor. Oraya uğramışken bir kaç aletle spor yapıyor. Vedalaşıp ayrılacakken oradan birden yere düşüp bayılıyor. Ambulans geldiğinde ruhunu çoktan teslim etmiş bile. Gerisini anlatmaya dilim-gücüm yetmeyecek. Tahmin edebilirsiniz.

Cenaze ile Hataydan gelişimizle dönüşümüz çok ani oldu. Nasip, elden ne gelir.

Çok zor günlerim geçti, corona olayı bakış açımı değiştirdi. Acım acı acıyor, canım yanıyor tarifi yok. Bu süreçte kaybettiklerimizi izlediğimde sizlere seslenebilme gücünü buldum.

Sizlere sıhhatli günler diliyorum.

Sağlık sağlık sağlık sağlık ve yine sağlık diliyorum

 
Toplam blog
: 29
: 81
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Dünya dolu malın olsa neye yarar!!! ..