Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Anıları biriktiriyorum daha da güçlenmek için

Natalie wood,

Splendor in the grass,

O sözleri hiç unutamadım hiç,

 

Otların görkemli güzel,

Çiçeklerin mağrur olduğu günler geride kaldı,

Yas tutmak yok;

Çünkü biz ,

Anılarımızla güçlüyüz artık''....

Yıllar geçti ve bir yılın daha sonuna geldik.

 Hayatım boyunca hep önüme baktım,

Geçmişten ders alsam da takılı kalmadım.

Hep önüme baktım.

Ama anılarımı hep sakladım.

Güzel anılarımı,

Ve boş vakit bulduğumda,

Ya gelecekle ilgili hayal kurdum.

Ya da kendime sakladığım güzel anılarımla,

Çünkü biliyorumki,

Tıpkı o filmde ve şiirdeki  gibi,

Bir gün gelecek,

Sadece,

Anılarımla güçlü olacağım,

Ve o mağrur günler geride kalacak,

Bu nedenle,

Hep güzel anı biriktirmeye baktım...

Hep güzel anı.......

Sizde biriktirin...

Biriktirin ki....

Geriye baktığınızda....

Aslında hayatın bir film olduğunu hatırlayın...

Benim gibi....

Ve filmdeki gibi.....

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..