Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Seçimlerimiz

Hayat aslında seçimlerimizden ibarettir.

Bir şeye evet derken diğerine hayır deriz.

Örneğin yazı sevmeye, evet derken, baharı sevmeye hayır deriz,

Özel iş sahibi olmaya evet derken, birinin emrinde çalışmaya hayır deriz,

...

Eğlenmeye evet derken, dinlenmeye hayır deriz.

Hayat aslında seçimlerimizden ibarettir.

Ben seçim yaparken iki şeye dikkat ederim.

Yaptığım seçimde benim hislerim ne durumda,

Yaptığım seçimde etrafa etkisi ne olur.

Eğer, benim hislerimde olumlu,

Etrafa etkisi olumsuzsa,

Seçmem.

Etrafa etkisi olumlu,

Ama bana etkisi negatifse seçmem.

Mutlaka ikisi olması gerek,

Çünkü seçimlerim bilirimki benim mutluluğum,

E bu ortamda yaşıyorsam etraftan etkilenirim,

Mutlaka tam olması gerek.

Örneğin iş kuruyorum.

Ben mutlumuyum evet.

Etrafa etkisi pozitif mi?

Evet,

Seçerim.

Ben mutsuz muyum?

Evet.

Etrafa etkisi pozitif mi?

Evet.

Seçmem.

Ben mutlu muyum?

Evet.

İnsanlığa etkisi?

Hayır.

Seçmem.

Gerisini Tanrı'ya bırakırım.

Her ikisi de evetse.

Nasılsa çaba gösteririm.

Tanrı destekler.

Hiç yanılmadım.

Yanılmayacağım da

Niyet güzel.

Ekolojik test tamam.

Niye yanılayımki.

Darısı sizin başınıza. 

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..