Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Dükkan kapalı

Dükkan kapalı
 

konuklar/geliyorlar dışardan/uzaklardan ellerinde heybelerle/Yanında bir sürü çocuklar ve bebeleriyle/Kapılarda karşılıyorum kavun lokumları sunuyorum.


Konuklar

Geliyorlar dışardan

Uzaklardan, ellerinde heybelerle

Yanında bir sürü çocuklar ve bebeleriyle

Kapılarda karşılıyorum kavun lokumları sunuyorum

 

Hepimiz

Aslında konuklarız,

Evlerimizde yerimizde, şu yeryüzünde

Evimiz, yerimiz, urbalarımız her şeyimiz emanet

Bırakıp gidiyoruz bizden sonrakilere, canımıza rahmet.

 

Belki de

Bir şeyler buluruz ,

Diye geldik, epeyce eğlendik,

Sonunda ne bulduk, yine ellerimiz boş

Belki de bu dünyada kalan,bir tek dostluklar, ne hoş.

 

Bilmiyorum,

Gerçekten sevdik mi,

Sevdiğimiz de  nihayet bir fani,

Gidimli gelimli bir dünyada o da geçici

Ama anlatamadık kalbimize , biliyoruz o da çok seçici.

 

Nihayet,

Bu işi bitiriyoruz,

Artık dükkan kapalı, sahibi gitti

O aldığınız kübbanlar artık satılmıyor,

Ne de sübye içebilirsiniz bu dükkanda, bitti

Sahibi mi, o nerede bilemiyoruz, galiba artık temelli gitti.

 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..