Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Anılarla Kaldım Baş Başa Bugün

Arşivi yokladım geçmişe daldım
Sandım ki o anda hazine buldum
Buruşuk resmimi elime aldım
Anılarla kaldım baş başa bugün

Gözlerim nemlendi suratım astım
Belki de o anda hayata küstüm
Bilmem ki kaç saat öğlece sustum
Anılarla kaldım baş başa bugün

Dizime kadardı siyah önlüğüm
Beşinci sınıfta yazmış günlüğüm
Büyüdüm değişti dedim benliğim
Anılarla kaldım baş başa bugün

Gençliğin resmiydi kalem elimde
Demiri paslanmış kemer belimde
Baktıkça resmime kendi halimde
Anılarla kaldım baş başa bugün

Grupla çekilen resmime baktım
Ayrılıp gidene gözyaşı döktüm
Efkârdan olacak sigara yaktım
Anılarla kaldım baş başa bugün

Müzikte flütmüş zorunlu çalgım
Folklora koşuya büyükmüş ilgim
Derece almışım elimde belgem
Anılarla kaldım baş başa bugün

İlk şiir demişim İvriz’in yolu
Öğretmen okulu gönlümün gülü
Dalarak geçmişe gözlerim dolu
Anılarla kaldım baş başa bugün

Çocukluk yıllarım geçti önümden
Küçük bir kesitti bunlar dünümden
Her biri bir parça dedim canımdan
Anılarla kaldım baş başa bugün

Erol ÇELİK 17 Eylül 2019 Aliağa

 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..