Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ankara'da Aşk Başkadır

Ankara'da Aşk Başkadır
 

Yakılmış gemilerin direğinde dalgalanıyor aşkın kara sancağı. Anıların yırtılan damarından kan sızıyor içime. Titreyen zamanın bacakları ne kadar ayakta durmaya çalışsa da beyhude, önümde baygın yığılıp kalıyor. 

Zamanı ayıltmaya çalışmıyorum, öylece önünde bekliyorum. Şehir zehir yağıyor. Açmıyorum pencereyi, şehre cevap vermiyorum, kan kusuyorum.

Sana küstüm, hayatı acıya böldüm, elimde bu şehir kaldı ölgün. Bu şehir senden bana, yadigar değil intihar. Ankara şimdi anıların boş beşiğini sallıyor. Bana da şehrin ihanetini yazmak kalıyor.

Ben hayatta en çok  sana yazmayı sevdim; hatta sana yazmayı senden çok sevdim, şimdi kalemin ucundan boşluğa ağı damlıyor....

1 Haziran! Ankara rüzgarına takılıyor geçmişin kokusu, kapıma dayanıyor hatıran

Ankara'ya yağmur yakışırdı
bir de sen
yüzünde şehrin haritası
ıslak bozkır yeşili gözlerinle
Şöyle bir gülsen

Ne yakışıklıydı bu kent, sen
Sakarya Caddesinde gezerken
Sonra gittin, yağmurlar kaldı
Şehrin bütün giysileri daraldı
Şimdi yağmurlar gözyaşları nisanın
yağıyor yine
yeşertmek için hüznün filizlerini
nisan mevsiminden firar edip
sonbahara sığınıyor
bu şehir bir yere sığmıyor......(5 Nisan)

Beethoven, James Joyce, "İngiliz Hasta", "Anne Karenina", Titanik", George  Sand ve Alfred de Musset, tutku, Tunalı  hilmi, Sakarya Caddesi, Atatürk Bulvarı, Dost Kitapevi,Loreena mkennitt, Secret Garden, Botanik Parkı; Sinema Metropol, Megapol,Akün, Kavaklıdere, Kızılırmak, Mayıs ayında Beytepe Kampüsü; Duvarda asılı şiirler; İlhan Berk, Nazım Hikmet..Çubuk Barajı, Ahlatlıbel, Kurtboğazı; on yaşındaki kız çocuğu, duvarındaki fotoğraftan  bakan zenci çocuğun ışıldayan kapkara gözleri, yağmur, kar ve fırtına, gönderilemeyen mektuplar, sahibine geri verilmeyen emanet mektuplar, dolunay, doğum günü....

+
SEN VE BEN
=
ANKARA
_

SEN
__________________________

MELANKOLİ
=
UÇURUM
+
BEN
___________________________

BOŞLUĞUMDAN FIŞKIRIR FESLEĞEN

1 Haziran 2011

 

 
Toplam blog
: 71
: 1292
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

Hacettepe Fransız Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Öğretmenim, şu anda yurt dışında görev yapıyorum. ..