Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '12

 
Kategori
Dünya
 

Ankara Obama diyor, İsrail Romney!

Ankara Obama diyor, İsrail Romney!
 

ABD seçimleri geldi.

Dünyanın orkestra şefi konumunda olduğundan oradaki seçimler bizdeki seçimlerden önemli oluyor!

Tam dile getirilmese de, AKP Obama’yı destekliyor olmalı.

İsrail ise dedikodulara bakılırsa Romney üzerinden politika yapıyor!

Peki, hangisi olursa olsun diyebilir miyiz?

Sanırım, genel politikalarda değişiklik olmasa da özel bazı değişimler olabilir!

Örneğin Ortadoğu’da İsrail’in sözü ne olabilir?

Türkiye’nin söz sahibi olması zedelenebilir mi?

Ben düşünce üretiyorum yalnızca!

Yoksa, ben ne anlarım Ortadoğu politikasından?

Hatta, ABD’nin politikası kim ben kim?  

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..