Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Futbol
 

Ankaralı olmaktan utandım

Ankaralı olmaktan utandım
 

Dün televizyondan maç izlerken Ankara’da yaşadığıma utandım. Bu nasıl bir mantık, anlamadım gitti. Bursaspor Ankara’nın güzide kulüplerinden biri ile maç yapıyor ve Ankara seyircisi Bursaspor’u destekliyor. Ne demek bu? Siz bu kadar aciz misiniz? Sizin gibi Ankaralı olmaz olsun !

İşte sizin İstanbul ile aranızdaki fark bu. Hiçbir Fenerbahçeli gidip Beşiktaş’ı desteklemez hem de kendi stadında ya da Galatasaraylı Fenerbahçeliyi desteklemez çünkü onlar kendi takımlarına inanıp, güvenip onu desteklerler. Sizin eksiğiniz bu. Sayın Ankaralı seyirciler hiçbir zaman takımınıza güvenmediniz. Pazara kadar değil mezara kadar taraftar olamadınız.

Ondan sonra da konuşursunuz niye Ankara’dan şampiyon çıkmıyor diye… Sen böyle yaparsan yönetici böyle yaparsa çıkar mı çıkmaz ancak gider başka takımlara taraftarlık yaparsınız. Bu da sizin utancınız tabi utanırsanız. Sen şampiyon olmadıktan sonra başka kim şampiyon olursa olsun seni ilgilendirir mi? İlgilendirmez Ankara’da o kadar sporcu var başarı için çalışan biraz onlara destek olsan günaha mı girersin? Girersin ama sen git Bursaspor’u tut onları başarılı olsunlar sen de seyret işte senin kafa yapın bu. Onun için Ankara’dan futbolda şampiyon çıkmaz.

Yıllar önce olmuş bir olayı bu kadar büyütüp adamlara taparcasına destek ne anlama geliyor anlamıyorum. Kardeşim ben Ankara’da yaşıyorum. Ben Ankara takımını desteklerim. Ona destek olurum banane Bursaspordan ne yazık ki benim gibi düşünenler olmadığı için Ankara’nın durumu meydanda bir Gençlerbirliği maçında adamlar bize 35 milyona bilet satıyorlar niye maça gelmeyelim diye.

Bursaspora destek verelim derken küme düşeceksiniz haberiniz yok. Ama tabi sizin için önemli değil Bursaspor şampiyon olursa sizin başının göğe erecek. Siz 2 nci ligde çırpının durun belki sizi hatırlarlar. Ben hayatımda bu kadar duyarsız bir şehir görmedim. Devam edin bakalım sonu nereye varacak. Sizin takımlarınızdan biri niye derbi oynayamıyor.

İstanbul takımlarıyla oturun bunları düşünün. Bunu sağlayabilmek için ne yapmamız gerekir deyip bunu düşünün herkes taşın altına elini soksun üstüne düşen görevi yapıp Ankara’ yı futbolda hak ettiği yere getirsin.

Sen Ankaralısın seni başkasının başarısı alakadar etmez ancak seni sen ilgilendirirsin 2 tane aslan gibi takımımız var bunları başarılı kılıp şampiyonluğa oynatsak daha iyi değil mi? İstersen bunu gece yatağına yattığın zaman bir düşün bakalım ne dersin.

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..