Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Ankaraspor 2 Eskişehirspor 0

Ankaraspor 2 Eskişehirspor 0
 

Eskişehirspor Ankaraspor Milliyet Spor


Ankaraspor Eskişehirspor maçına kısada olsa değinmek istedim.. ES ES bu hafta deplasmanda yenildi diye sesimiz çıkmıyacak diye bir şey düşünmüyor dunuz heralde? Allah sağlık verdikçe hasta masta pasta olmadığımız sürece ölene kadar yazmaya devam..

Eskişehirspor ilk yarıda Ankaraspor karşısında gerçekten de dişe diş başa baş bir mücadele verdi.. Hem de olanca eksiklerine rağmen..

- Süleyman Yula (!) Grip'mişsin anladım.. Meğer cezalıymışsın onun için oynamamışsın.. Ama yinede geçmiş olsun. (Uyarı için, teşekkürler Ufuk Akdemir :)

- Orta sahada Serdar cezalıydı.
- Ehh geçen hafta Fenerbahçe maçında Eskişehirspor kalecisi kırmızı kart görmüştü..
Başka ne kaldı ki geriye? Ben hatırlamıyorum! Demek istediğim Eskişehirspor böyle bir kadroyla varlık sürdürdü..

İlgimi çeken bir tarafta sahadaki taraftarların çokluğuydu.. Önceden neredeyse 10 kişilik taraftarla maça çıkan Ankaraspor ES ES'ten çekinmiş olmalı ki bunada bir iyilik düşünmüşler ve maç biletlerini 1 YTL'ye düşürmüşler..
Bu jest Ankaraspor taraftarlarının hoşuna gitmiş olmalı ki o yüzden de stadyumun maşallahı vardı..

- Neden bilet fiyatları düşürüldü?
- Ankaraspor Eskişehirspor karşısında küçük düşmesin diye!

Buraya kadar anlatabildiysem çok iyi.. Sizlerinde bildiğinize göre, ilk yarı 0-0 berabere sonuçlanmıştı..

Her nedense tıpkı ''Avrupa Yakasında'ki'' bizim Dilber Hala gibi, ben de ''DIKANDIM!'' sevgili dostlar..

O yüzden ikinci yarıyı zorluyorum zorluyorum yazamıyorum! Aslına bakarsanız az sonra Fenerbahçe Galatasaray ''DERBİ'' maçı var.. Aklım orada takılı diyemiyorum! :(

Haa sahi, gözümden kaçmayan bir şey daha söylemeliyim..

Şu meşhur hakemlerimiz var ya efendim.. Hatırladınız değil mi? Onların canları sağolsun ama yine yanlı tutum sergilediler bugünkü ES ES maçında da..

Sonuç mu? Aynen maç bitimindeki gibi: Ankaraspor 2 Eskişehirspor 0

Sen bizim ES ES'imizsin birtanemizsin..

ÇAK ÇAK ÇAK KIRMIZIŞİMŞEKLER ÇAK SIN (buda bana özeldi)

Ben Aslen CİMBOM'lu ama gönüllü Eskişehirspor'lu Çingen Sabiş şimdi doğğruu Kadıköy'e maç izlemeye gider..

Görüşmek üzere BAŞŞ BAŞŞŞ :)

Maçları ve sonuçlarını Milliyet Spor'dan takip edebilirsiniz: http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1013768&Date=09.11.2008&b=5%20macta%2015%20gol%20var&ver=39
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..