Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Anlık

özgürlüğü çiz
üstünü değil 
altını çiz
 
üşüdükçe çözüyor saçlarını şıpıdık terlikli kız
kirpiği değdikçe kirpiğine çıkıp geliyor
önceki günden kalma ses gözbebeklerinin içinden geçip oturuyor yüreğine
cumartesi oluyor dökülüyor filenin tellerinden üveyik
ağlama girmesin gerçekle hayal arasına 
karanlık
 
bazen bi kerede anlatamıyorum ama çoğu kez
anlamıyorum da bi seferde neden geçer bi çırpıda yaz günleri 
kalem mi bitmez güneş mi 
işte sol kapakçıktan başladı isyan döküldü sokağa 
felekten çalınmış bi yığın dün
 
küçük küçük ölür insanlar anladım dedim
büyük öldüğünde yadsımasın diye elbet
 
sana kendi taklidimi yaparak büyüdüm hep 
komiktim aslında gülmedin
zonklaya zonklaya açtırdım derin çatlaklar oluştu yanaklarımda
seyirmedim
öldürdüğüm her doğru gerçekti acıtmasından bildim 
katıla katıla güldüm 
 
şimdi tütün gibi çiğniyorum adımı ağzımda
suratımı buruşturuyorum 
kağıtları buruşturuyorum
çamdan kavaktan türküler buruşturuyorum 
çürümüş kavlamış lime lime 
 
her uçurum bekler kendi bedenini
sıralıdır ölüm aksamaz
davran acı kalma kınında 
hani ikircikler içinde karışmıştı ya 
kan buluta bulut kana 
soluk soluğa 
bu gün hepsi tek nevha
 
herhangi bi yerdeyim 
yanıbaşımda terleye terleye büyüyen diken 
altında patika
seğirtip aksa üç beş söz 
gideri yok 
sonsuzluk diye bir şey de 
 
öyle kanakalmışım 
dalından koparsam mı şu nazenin başımı 
aklı ermeden levhi kaleme 
kevsere ve şaraba 
ve şürekaya cümle 
 
bahtsızlık olur
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..