Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Kerahet

kararttım ivecen günlerimi
gözüme güneş battı
şimdi bütün dağlarımda tatarcık sesi
biraz geyik izi yordamım
biraz üveyik zeytin dalı
 
leylekleri getirdim bir bir güneyden
yormamıştım oysa soğuktu daha toprak
bin şükür uğuldadı yol ayağımda
 
şordan kaldırıp  dereyi yatırdım yatağına
saydım bir bir  balıklarını
bir çift su sineği
dal hışırtısı
gibi birden uykusamışlık
dinledim ve anladım sular seller gibi bakmayı
 
eriyip gidiyor taş
uğunup gidiyor düş böceği
ne ki şenlikli kapılardan kalma bu telaş
sarnıçlarda tütsülenmiş yalnızlığımız
 
kerahete girdi  toprağa koyduğum ölü
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..