Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anne mi, yar mı?

Anne mi, yar mı?
 

Çok yorulmuştu. O gün iş te çok çalışmıştı. Yorgundu... Gelirken akşam yemeği için birşeyler aldı. Eve geldi aldıklarını açtı. Karnı açtı ama canı istemiyordu. Birşeyler atıştırıp bıraktı. Televizyonu açtı. Tv de bir film izlemeye başladı. Film çok sıkıcıydı. Yattığı yerden kalkttı. "maillerime bakayım" diye düşündü. Bilgisayarın başına oturdu. Mail kutusu boştu. Hiçkimse artık o nu hatırlamıyordu.

"Oyun oynayım" diye düşündü. Bir sitede iki kişilik bir oyun oynamaya başladı. Hem oyun oynuyor hem de karşısındakiyle konuşuyordu. Karşısındaki bir beyfendiydi. hem oynadılar hem konuştular. Adam hem kibar hem de çok şakacıydı. Hem oyun oynadılar hemde birbirleriyle konuştular. Saat gece yarısını geçmişti. "Artık uyuyalım yoksa yarın işe kalkamayacagız" dedi. karşısındaki adam "peki, yalnız bidaha nasıl karşılaşacaz" dedi. Mail adreslerini verdiler. çok mutlu bir şekilde uyudu. "galiba iyi bir arkadaşım" olacak diye düşündü.

Ertesi gün sabırsızlıkla mesaisinin bitmesini bekledi. "Acaba akşama görüşür müyüz?" diye düşündü. Eve gittiğinde ilk işi bilgisayarın başına oturmak oldu. Evet, adam ordaydı.

Aylarca konuştular. Her akşam konuştular. Birbirlerini görmeden, birbirlerinin yüzünü hiç merak etmeden, konuştukları, paylaştıkları onları mutlu ediyordu.

Adam başından bir evlilik geçmiş ve 2 çocugu vardı. Bir gün adam "ben senden hoşlanıyorum" dedi. şok olmuştu. "bende senden hoşlanıyorum diyemedi." "biz arkadaşız " diyebildi sadece.

Ertesi gün ilk işi annesini ziyaret etmek oldu. Annesine durumu anlattı. Annesi şiddetle karşı çıktı. "Evliliği olmuş ve çocukları olan birine evlenmen için onay veremem" dedi. Annesi ne göre hiç evlenmemiş biriyle evlenmliydi. Gelenekleri görenekleri öyleydi. aksi durumu düşünülemezdi.

Zamanla onay verecektir diye düşündü. Hergün konuşmaya devam ediyorlardı. Adam birgün "senden artık hoşlanmaktan öte sevmeye başladım, seninle uzun yıllar beraber olmak isterm" dedi. Kadın çok mutlu olmuştu. Cevap olarak birşey diyemedi. "annem" diye düşündü. Ertesi gün annesini tekrar konuyu açtı ama annesi nin cevabı kesinlikle "hayır" dı.

O akşam adam yine sordu. "neden birşey söylemiyorsun benim duygularımla ilgili" dedi. bişey diyemedi. Sadece "ben seni arkadaş olarak sevdim" dedi. adam için çok basit bir cevaptı. "Cevabın bu olamaz" dedi. "Evet bu" dedi. Adam kırıldı. Bir hafta görüşmediler.

Bir hafta sonra adam "ben sevdiğim insana arkadaş olarak bakamam. ya yar dır yada arkadaştır benim için. sen yarim olmayı kabul etmiyorsan bidaha yazamayacam sana. çok üzülecem ama buraya kadar olur" dedi. Kadının gözlerinden yaşlar boşaldı. "peki, herşey gönlünce olsun" dedi ve kapattı. sokağa attı hemen kendisini. Yağan yağmurla beraber gözlerindeki yaşlar boşalıyordu. İçi yanıyordu. "bende seni seviyorum" diyemedi. Annemi ezemem,geçemem.

Annesinin mutluluğu kendi mutluluğundan çok daha önemliydi. Annesi hastaydı. Günlerce düşündü. "annem mi? o mu?" diye. duygularını içine hapsetti ve "annem" dedi. "Belki birgün başka biriylede mutlu olabilirim ama başka birgün bir anne daha bulamam" dedi

RESİM:www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..