Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '14

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler Günü sadece ona hediye almak mıydı?

Anneler Günü sadece ona hediye almak mıydı?
 

anneler günü


Evet çok sevdiğimiz Annem'izin anneler günü diye tabir ettiğimiz gün geldi çattı. Düşünüyorum da biz annemize yılda sadece bir defa mı hediye alıyoruz? Ya da yılda sadece onu bir defa mı hatırlıyoruz? bence bu böyle olmamalıydı, onlar başımızın tacı gözlerimizin nuru onları sadece bir gün değil her gün hatırlamalı senenin 365 günü sevindirmeliyiz. Bu ilgi yılda sadece bir gün olmamalıydı.

Hediye deyince sadece maddiyat'ı düşünmemeliydik, aslında önemli olan en büyük hediye bizim onlara verebileceğimiz en büyük hediye sevgi, saygı, şevkat, ilgi gibi güzellikler olmalıydı bu güzelliklerin ön planda olması lazımdı. Şu an belki annesiyle dargın annesine küskün olan bir çok insan vardır, bunların nedeni onları ihmal etmemiz saydığım güzel duyguları onlarla paylaşamamamızdan dolayıdır maalesef.

Dediğim gibi annelerimiz bizim en güzel değerli varlıklarımızdır onları bir gün değil her gün sevip saymalı ilgi göstermeliyiz. Onlara bir gün değil her gün ilgi ve şevkat göstermeliyiz. Eminim ki bir çok annenin ihtiyacı olduğu tek şey bir yudum evlat sevgisi ve ilgisidir.

Herkesin her gün olan Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.

 
Toplam blog
: 3
: 826
Kayıt tarihi
: 27.03.14
 
 

1989 yılında Adana'da doğdum. Eğitim yolculuğuma Üniversite adımıyla halen devam etmekteyim. Bili..