Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '07

 
Kategori
Haber
 

Annem beni yetiştirdi bu Vatan' a yolladı

Annem beni yetiştirdi bu Vatan' a yolladı
 

''Yüreğim ellerimde kan-revan
Mahkum duygularım isyanda''

Bu günlerde dilimde yine o eski marş... ''Alay Marşı'' ve pusatlanmışım; kalleş pusların orta yerinde...
Gözümü kırpmıyorum, kancık pusuya... ve yine o marş:

''Annem beni yetiştirdi.
Bu Vatan'a yolladı.
Al Sancağı teslim etti.
Allah'a ısmarladı.

Boş oturma çalış dedi.
Hizmet eyle Vatan'a.
Süttüm sana helal olmaz.
Saldırmazsan Düşmana.''

***

Annem beni dün Allah'a ısmarlarken, şayet düşmana saldırmazsam süttüm sana helal olmaz dedi. O süt ki, intizarına karşı gelirdi, annemin... vesselam kutsaldır Anamın süttü.

Çok şükür ki, helaliğini aldım, elleri kekik kokan ve kınalı Anamın, yetim bıraktım kızım ve oğlumu ama ne mutlu ki, Türkiyem için şehit düştüm. Onlar artık şehit annesi ve şehit babası; oğlum ve kızım ise şehit çocuğu;

Ben, tarsus'un emirler köyünden Uzman Ahmet; Güngör'lerin Ahmet derler, bizim köyler de askere saygı hiç bitmez, köylümüz beni her gördüğünde komutanım der...

Günlerden pazardı , bir baykuşun çığlığı ile köyüme vardı kara haber .... Annem ve babam, eşim ve çocuklarım feryat ve figana kapıldılar. Köyüm ''emirler'' bağrına basmak için, ayın 17 'sini beklemeye koyuldu. Haberimi yaptı memleketimin gazeteleri ve resimlerini bastı anamın ve babamın...ve yetimlerimin.

Son Söz: Ben, Uzman Ahmet, bir daha dünya'ya gelsem; Şehit olurdum bu cennet vatan için... Çünkü; Annem beni yetiştirdi/ Bu VATAN'a yolladı/ AL SANCAĞI teslim etti /ALLAH'a ısmarladı.

Mekanın cennet biliyoruz. Bizler içinde şefaatçı ol, peygamber efendimizle...

Sana söz: Komutan, anan, anamızdır... Baban babamızdır. Yetimlerin iki gözümüz... Ruhun şad olsun.

Vatan sağolsun...

NOT: Haberin ayrıntıları http://www.medyad.com/Detay.asp?id=1066 okuyabilirsiniz

Son dakika notu: http://www.medyad.com/Detay.asp?id=1081 okuyabilirsiniz

 
Toplam blog
: 92
: 766
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

1970 Tarsus doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım.Yüksek öğrenimimi Atatürk Üni..