Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Annem canım

Kolum kırık

kanadım kırık

yüreğim pare pare

sığmıyor biryerlere

alsam başımı gitsem

nerelere

çaresizim...

canım annem

yok artık yanımda

gözümü kapatıyorum annem

açıyorum annem

heryerde herşeyde

hatıralar yaşanmışlıklar

beynim dolu

patlayacak sanki

anlatamıyorum anlataman anlatılamaz ki...

ruhun nurla dolsun

mekanın cennet olsun

biricik annemmmm

canımmmm

ciğerimin bir parçası koptu gitti

ne yaparım ben

nerelere giderim

yanıyor içim yanıyor...

gözlerim kurudu

rüyada olsam

uyandırsalar beni

herşey eskisi gibi olsa

oy annem oy oyyy...

dayanılır gibi değil...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..