Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Annem gelecek

Örümcekler
çıkın demir merdivenlerin altından
toplayın bahtıma sapladığınız ağlarınızı
annem gelecek birazdan
sökük ceplerinden bebeklerim çıkacak
ve tarakta unuttuğum saçlarım
tek tek toplayacak, kış ayazı kalbime takacağım
yeniden yanacak gözümdeki kandiller
annem avuçlarıyla gizlerken gözlerimi
rüzgarlar
söndüremeyecekler

II_
ah benim annem
sen hele bir gel
yaz gelecek yüreğimdeki köye
çehresi gülecek insancıklarımın
acı türküler çalınırken bile
bir yerlerde vurulmayacak kabahatsiz umutlar
özgürce söylenecek insanlığı metheden şarkılar
attığın her adımda benim annem
bir bayrak daha özgür kalacak yıkık burçlarımda
yere düşen kelebek kanatlarından
tasası olmayan yürekler dikeceğim sana avuçlarımda

III_
Her seher yeniden canlanıyorsa cihan
içimdeki ölü çocuk da yeniden
kurumuş gözlerimdeki boncuk da yeniden
benim olacak
olacak anne

IV_
ah benim boynu bükük köy çiçeğim
yazmandan bir dal koparıp çiçeksiz koynuna dik
gözlerin lale açar belki, dudakalrın gelincik..
alnındaki kesikler yeni bahar
çıkart çatlamış ellerini ceplerinden
senin ne ayıbın var
bırak toprak utansın ellerinden

hadi
sildim yanaklarımı bekliyorum
benle bekliyor suya düşmüş kandillerim
umut sensin yere dayanıp kalkacağım dizimsin
yeniden yüzüme bakacak yüzümsün
gelmezsen gözlerime ne derim ANNE

hadi gel
çok ağladım gel anne...

 
Toplam blog
: 28
: 814
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

32 yaşında bir belediyeciyim. Mahalli İdareler/ Fırat Üniversitesi mezunuyum. Tam bir roman delisiyi..