Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '20

 
Kategori
Aile
 

Annem hayır mı istiyor

Annem hayır mı istiyor. Bu gün rüyamda annemi gördüm. Sohbet ediyoruz. Oğlum öyle güzel bir tavuk yemeği yaptım ki diyor. Vay be Fadime sultan acaba hayır mı istiyor. Küçük bir kız çocuğuyken gelin edilmiş on yıl babaanneme ve dedeme hizmet edip dualarını almış. Benim babam ilk çocuk tabi kardeşlerinin yetişmelerine yardımcı olmuş. Hey gidi günler hey bende onların küçük ve tek hayatta kalmış çocuğuyum. Tüm rahmetli olan büyüklerimiz nur içinde yatsınlar. Bu gün onları andım ve bol bol dualar ettim. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..