Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Aile
 

Annem

Annem
 

"Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna
Suçunu bağışla sarıl boynuna
Biz bize yaşarken geldik oyuna
Eller kadir kıymet bilmiyor ANNEM
Senin kadar kimse sevmiyor ANNEM.

Bir yar için seni terkedip gittim.
Vicdanıma bir son ne acı çektim.
Kendimi ben sana emanet ettim.
Eller kadir kıymet bilmiyor ANNEM.
Senin kadar kimse sevmiyor ANNEM.

Ne sevgiler geldi geçti kalbimden
Kimse anlamadı garip halimden
Senin hasretini duydum derinden
Eller kadir kıymet bilmiyor ANNEM.
Kimse senin kadar sevmiyor ANNEM."

Bugün yine o gün zamanın geçtiğini (sıkıntılı) bir şekilde o zaman anlıyorum. Oysa ki herşey dün gibi sen gittin ama arkanda günlerini, sabırsızlıkla, yarım, yarı umutlu insanlar bırakarak...

Birde sorarlar canım annem giden için mi zor kalan için mi? Kalan için, kalan için...

Sen gittiğinden beri (1 yıl 3 ay) odu. O kadar oldu mu bazen ben bile şaşırıyorum. Herşey tatsız, herşey tutsuz seninle...

Şu yukarıdaki parçayı bile dinlemenin ayrı bir tadı vardı seninle, kaymaklı ayva tatlısı bir başka güzeldi ellerinde, Hasan Paşa Köfte bir başka lezzetliydi sen pişirdiğinde, alışveriş merkezleri çok daha albenili, kıyafetler çok daha güzeldi... Kısacası seninle herşeyin ama herşeyin anlamı bir başkaydı. Çocuklar daha bir mutluydu, babam daha bir heycanlı ve hayata daha bir güler yüzlü bakardı. Herşeyden önce bir evimiz vardı. Sen gittiğinden beri kapalı... Gidemiyoruz... Gitmek istemiyoruz... Evim cıvıl cıvıl dediğim evim sesi yok duvarların boynu bükük, fincaların küskün tad vermiyor, koltukların ise hiç ama hiç sorma... Doğalgaz full yanıyor. Ama senin sıcaklığını vermiyor.

Banarın güzelliği yok, yazın sıcaklığı yok...

Şimdi gene hep birlikte seninle olmak için sözleştik, yürek elverdiğince... Gene çiçekler ellerimizde uzatılacak bir el ararken, toprağını kokladım annem sen gibi kokuyordu nasıl da gittiğin yere kokunuda sindirmiştin. Toprağın bile sertliği gitmiş, yumuşacık olmuştu ellerin gibi... ANNEM sıcaklığını nasıl da hissettim. Yağmur yağdığı zaman çıkan toprak kokusunu çok sevdiğimi söylediğim zaman kızardın bana söyleme diye... Şimdi soruyorum sana toprağa sinmiş kokunu nasıl sevmem annem...

Biliyorum zor da olsa kabullenmek bugun yoksun. Ama bugün doğum günün annem. 04.03.2009

Doğum günün kutlu olsun. Yeni duygularımızla kutluyorum. Yeniden hiç ama hiç ayrılmamışcasına, bizi hiç bırakmamışcasına...

Gülün ve tomurcuklarınla...

Seni hiç UNUTMAYACAĞIZ

HER DAİM KALBİMİN DERİNLİKLERİNDE DEĞİL YÜZEYİNDE HİSSETTİĞİM ANNEM...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..