Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Anneme (Hidir Acar)

Anneme (Hidir Acar)
 

Anneme

Anne ben geldim, oglun yani hayirsizin.

Tas duvarlari yiktimda geldim.

Demir parmakliklari kirdimda geldim.

Dizlerin duruyormu basimi koyacak.

Anne ben geldim , oglun yani hayirsizin.

Yani akvaryumdaki balik kadar umarsiz,

Sahildeki sarhos kadar duyarsiz.

Ben geldim anne, ben oglun yani,

Hayirsizin,

Sütun bacakli kizlari birakipda geldim.

Kokusmus kentlere sirtimi döndümde geldim.

Namusuza, serefsize ana avrat küfrettimde geldim.

Kollarin duruyormu beni saracak,

Gözyaslarin duruyormu yanaklarimi islatacak.

Ve beni kötülüklerden arindiracak.

Hidir Acar 2010-ocak

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..