Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '06

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
534
 

Antep'te süpermen olmak

Aaah ah; ne zordur bilemezsiniz. Malumunuz bayram tatili hafta sonuyla birleşti 5 gün tatil. Hemen kaçtım bir yerlere. Minik bir GAP turu... Dolaşırken onlarca yere uğradık. Bunlardan biri de Urfa idi. Ve sonra da Antep.

Urfa'ya gidip de poşi bağlatmamak olmaz değil mi. Ben de herkese uydum bağlattım. Urfa'da hayli dolandım, başımda poşi üzerimde süpermen desenli t-shirt (bunun Türkçe'si nedir yahu?)

Sonra bindik otobüse, başımda poşi üstüm süpermen, indik Antep'e başımda poşi üstüm süpermen.

Hava hafiften kararıyor, bizler de çarşıyı dolaşıyoruz. Gözümde fotoğraf makinem ne bulsam çekiyorum. Bir yerde baharatçılar kuru yemişçiler var, o açıdan bu açıdan derken dalmışım. Bir ara bir delikenalı gelip "Nereden abi?" dedi, "Ankara" dedim sıcak ve samimi. Sonra bunu soran delikanlı pazara doğru dönerek "Ankaralı Süpermen abi pazarımıza gelmiştir" diye bağırdı ve bir alkış koptu. Ulan gülsem mi ağlasam mı ne yapsam kaldım ortada. Bizim ekip de gaza geldi sırıtıyor herkes. Hemen vizörü gözüme yapıştırıp yüzümü kapattım, hem fotoğraf çekiyorum hem de kaçmaya çalışıyorum ama ne mümkün. Millet aldı sazı bir kere herkes "Süpermen Abi" ile başlayan bir şeyler söylüyor. Aha dedim internetten "Yurdumdan insan manzaraları" köşesinde hazır ol kendini görmeye, Antep'in sokaklarında başımda poşi üstüm süpermen.

Bir an poşiyi pelerin gibi bağlayıp, uçup gitsem mi diye düşündüm. Sonra "yahu pazardayız, uçarsam bütün tenteler parçalanır, yazık olur" diye de düşündüm. Sonra da "ulan oğlum, iki tane sağlam bağlantın vardı akıl namına onları da koparttın" diye düşündüm. Uçmadım tabi.

Pazardan çıktık, onlar sağ ben süpermen, dolanıyoruz hala. Bu seferde yolda laf atmalar başladı. "Selam süpermen abi" "Aa bak süpermen gelmiş", "Vaaay süpermen abi tatlı yer misin?" Hayır arkadaşlar olmasa ben çoktan çıkarıp parçalamıştım o t-shirti de (ne yahu bunun Türkçe'si) erkekliğe b.k sürdürmüyorum bir yandan da. Kah kah, kih kih gidiyoruz başımda poşi üstüm süpermen.

Olaya en son noktayı bir polis memuru koydu. Yol tarafından yürüyordum. Geçen bir ekip arabasından polis memuru beni gördü sonra da elini çıkarıp "naber süpo" dedi. Eğer ki bir de hoparlörden anons yaparsa uçmayan da ne olsun dedim, yapmadı Allah'tan.

Koşa koşa otele dalıp heme arındım süpermenlikten, poşiyi katlayıp bavula koydum, üzeri en bişeysiz tişortumu (böyle daha iyi oldu sanki) giyip indim lobiye. Etrafımı gruptaki gençler sardı ne oldu abi süpermen diye. Ben "Kent, Klark Kent. Süpermen burada mıydı?" dedim.

Siz siz olun arkadaşlar, sakın süpermen kıyafetiyle antep sokaklarında dolaşmayın. Hadi dolaştınız bir de başınıza poşi bağlamayın.

Bir de sizlerden ricam, bu günlerde internette dolaşan yurdumdan insan manzarası konulu mesajları okumayın, okutmayın.. Ayıptır, günahtır, valla bak...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Antepliler Kriptonlularla hemşeri sayarlar kendilerini, o yüzden aşırı ilgi göstermişlerdir size :) Şaka bir yana sıcakkanlı insanlardır hemşerilerim, alışık olmayanlar için bazen rahatsız edici olabilir tabii bu durum... Güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık...

Murakami 
 05.11.2006 20:59
 

Antep benim ilk görev yerim.İki yıl orada yaşadım.okurken yaşananlar direk gözümde canlandı.Ama iyi ki süperman t-shirt seçmişsiniz orada sokaklarda çok fazla tinerci, gaspçı, hırsız da vardır.yani ucuz atlatmışsınız sizi süperman sanıp korkmuşlar:)

Burcu Ege 
 02.11.2006 22:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 21
Toplam yorum
: 23
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 779
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

İstanbul Arnavutköylü. 1998'den beri Ankara'da yaşıyor. Memur...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster