Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Ara istasyonu

Ara istasyonunda bir kız çocuğuyum ben

Hızla geçen hayatınıza el sallarken görmüş olabilirsiniz belki

Dikkat ettiniz mi bilmiyorum

Eteğim yeni

Üstelik

Tek tek işlenmiş çiçekleri de eksiksiz

Arkasında olanlar bile

Annem sizin tren saatinize yetiştirmek için uyumadı dün gece

Başka işi de yoktu sanmayın

İçim ne zaman kımıldasa onun da yüreği pır pır

Biliyor, durmayacak bile olsa trenlere el sallamak isterim ben

Hayat dolu bir kadındır annem

Eksiksiz karşınızdaysam bugün, payı büyük

 

Babam kontrol memuru

Annem ve üç kardeşim

İstasyon şefi ve ailesini de sayarsak

Toplamda sekiz kişi var diyebiliriz hayatımda

Okula gitmiyorum henüz

Abim gidiyor yalnız, sabahları köpeklerle birlikte ufukta kaybolarak

Akşam da minicik bir nokta olup giderek büyümezden önce yine köpek seslerinden biliyorum geldiğini

Dünyamı küçük sanmak hata olur bakarak sayılara

Telaşım evrendeki herkes kadar

Elbisemin eteğindeki çiçekler eksiksiz olmalı öğlen geçecek exprese el sallayacaksam

Sıkı sıkı bağlanmış olmalı saçlarım

Tastamam hazır olmalıyım, o tren durmasa da

 

Hiç âşık olmayacağımı bilmiyorum daha

Dünya güzeli bir kız olacağımı da

Kuzgun karası saçlarım ağarana kadar yaşayacağımı da

Annemim ölümünün babamdan önce olacağını da

Abimin avukat olacağını da

İncecik belime, endamıma dair de bir fikrim yok

Hangi okulda ne kadar okuyacağım

Matematik ne kadar sıkıcı

Kaç çocuğum olacak bilmiyorum

Muhtemelen çok yetenekli olduğumu da bilmiyorum henüz resimde

Kendi kalemlerim olunca öğreneceğim

Muhteşem elbiseler dikeceksem de ilerde

Bu öğlene beni annem yetiştirecek

Bugün saat tam ikide express geçecek

Eteğim o zamana hazır olacak

Sonra kirlenmesin diye hemen çıkaracağım

Trenden şeker atanlar olmuşsa eğer afiyetle yiyeceğim

 

Bilmediklerim beni mutsuz ediyor sanmayın

Ya da ara istasyonunda yaşamak

Trenleri kurtaran kahraman çocukların öykülerini biliyorum ben

Ve annem çok güzel güler her şey yolundayken

O güldüğünde içim ısınır da gelecek altından bir top gibi parlar aklımda

Annemin korkuları yok henüz

Henüz ağır ve sonsuz uykulara yatmak için bütün ilaçlarını içmemiş

Hiç hastaneye yatmamış

Bitkin yüzüyle eve dönmemiş daha

 

Bugün siz de bana el sallarsanız geçerken

Yorulduğuna değecek annemin

Ve ben bir prenses gibi salınıp size eteğimi göstereceğim 

 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..