Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '14

 
Kategori
Emlak
 

Arapların TOKİ’si kimler?

Bu Arap gayrimenkul yatırımcılarına bir türlü ısınamadım.

Arap yatırımcı diyorlar, ortada yok ! Olanları da hayretler içerisinde takip ediyorum. Arap yatırımcı dediklere, ucuz ucuz daire almak isteyen Araplar olmalı.

 

Biz gitsek, daireyi satın almak istesek m2’ni 1.200 TL den satıyorlar.

Araplara 800-900 TL m2 den daire satıyorlar. Araplara neredeyse % 20-25 farkla satıyorlar.

 

Benim bildiğim, duyduğum, gördüğüm Araplar, zengin yatırımcılardır.

İstanbul’da milyon dolarlara daireler, evler, hatta bloklar alan Araplar…

Biz farklı Araplardan mı bahsediyoruz, yoksa görüyoruz anlamış değilim.

 

Herkes istediği rakama evlerini satmakta özgür bu ayrıca tartışılacak bir konu ancak mesleğim gereği emlak komisyon oranları konusunda takığım…

Çok yakından tanıdığım iki inşaat firma sahibiyle, sohbet ederken araplara aracılık yapan “ARAP EMLAKÇIYA”  % 5 komisyon ödediklerini ağızlarından kaçırdılar.

Kızmıyorum onlara, onlar ve onlar gibiler dairelerini araplara satmaktan büyük gurur duyuyorlar, böbürleniyorlar ama biri onlara bu fiyatlara yerli yatırımcılara, hatta daha yükseğine “KOCAELİ EMLAKÇILARININ” da satabileceğini söylemesi gerekiyor.

Kocaeli’de inşaat yapacaksın, emlakçıya komisyon ödememek için çırpınacaksın ama Arap emlakçıya, ellini kolunu sallayarak % 5 ödeyeceksin…

Benim hiç kimsenin parasında gözüm yok ama bana geldiğinde, 100 Bin TL’ye sat diyeceksin ama ARAP alıcıya 80 Bin’e vereceksin, ARAP danışmana % 5 komisyon da ödeyeceksin, sonra ortalık Arap kaynıyor diyeceksin !

Bu konu burada bitmez…!

Geçenlerde de bu konuyla ilgili yazı yazmıştım. Ortada ne Arap var, nede yatırımcı demiştim. Bunun ne kadar doğru olduğunu her geçen süre daha iyi anlıyorum.

Birkaç satır da, üç beş inşaat firmalarına yazmak istiyorum. Bu Arap sevdasını bir kenara bırakın.

Bize gelen çulsuz Araplar !

İlimizde siz hiç lüks, pahalı olan bir daireyi veya villayı Arapların satın aldığını gördünüz veya duydunuz mu?

Bırakın ucuzcu Arap yatırımcıları ve onlara aracılık yapan Arap emlakçıları. Arap emlakçılarına sahip çıkacağınıza, biz Kocaeli emlakçılarına sahip çıkın…!

Yok biz Araplara ucuz konut satacağız, biz Arapların Toplu Konut İdaresi TOKİ’ siyiz diyorsanız, söyleyecek bir lafım yok !

Arapların TOKİ’si olmaya devam edin,

Bu ilde sizin Arap yatırımcı, Arap emlakçıları kapılarından kovan inşaat firmaları var. Arapların TOKİ’si olmak istemeyen ve kentine sahip çıkanlardan bahsediyorum…

Bu sektörde olan herkes, her şeyi biliyor !

 

Bu konu burada bitmez…

Murat Hamzaoğlu

Kocaeli Emlak

 
Toplam blog
: 12
: 226
Kayıt tarihi
: 05.07.14
 
 

Emlak sektöründeyim.  ..