Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Arayışım

Arayışım
 

Tuâl üzerine yağlıboya çalışmam


Dua ederek bütün gece güneşin doğuşunu bekledim.

Gece gündüz düşlediğim o dağları özledim.

Asfalt yol buz gibi serin,

Çiğden yüzüm ıslak.

Bazen yalın ayak koşuyorum.Üstüm sırıl sıklam yağmurdan... Koskoca Ceyhan Yolu ıssız...

Sabah ezan öncesi koşuyorum tek başıma,

saat kulesi önünden Girne Köprüsü’ne...

Yine yalın ayak, yine yağmur altında....

tek başıma sabahın alaca karanlığında....

Ah!...Gördüğüm şu düşler....

ne olursunuz biraz mutlu olmak istiyorum.

Çok derinden geliyor mutsuzluğum

Halâ soğukluğunu duyarım Emba’nın

Üzerimde çuhadan bir elbise,

ayaklarımda donmuş beton zeminin soğukluğunu geçiren çizmeler...

Belimi aşmış saçlarım darma dağınık, kuru rüzgârdan.

Yüzümde acı bir tebessüm...

Birkaç metre yukardan bakıyorum buz gibi sulara...

O soğuk toprağın üzerinde oturup başımı omuzuna yaslamıştım

alaca karanlıkta

suya düşen bembeyaz atkım kaybolana dek...

Kimseye görünmeden

Gidiverdim....

bir daha dönmemek üzere

Hasretim...

 
Toplam blog
: 77
: 505
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Yaşamsal boyutta etkilendiğim; kimi zaman bir kısım, kimi zaman bütün insanların orijininde birle..