Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir İstanbul masalı

Bir İstanbul masalı
 

Evet... Devam ediyoruz masalımızı yeniden yaşamaya... Yeniden o anlara dönüyoruz birlikte... Hatırlıyoruz... Yüreklerimiz yeniden o büyük aşkla çarpıyor... Esma için... Selim için...

Burada Selim'in yüreğinden kopup gelen cümlelere Esma'nın cevapları var. Ben söylemeyeceğim hangisi kimin repliği... Sanırım sizler çoktan anladınız bile...

ESMA & SELİM

-Sonbahar… Sarı yapraklar… Kurumuş dallar… Ben güzüm sevdiğim yokluğunda… Hayata solgun yeşil bakıyorum senin ardından… Kızıla boyadın ya giderken yüreğimi… Ah nasıl gidebildin bırakıp da beni… Sen de hüznü mü yakıştırdın bana… Evet hüzün en yakışan giysim oldu yokluğunda… Gözlerim hep kapalı bulutlu ve ıslak… Yeni trendim bu son günlerde… Dolaşmak oradan oraya… Tabiri caizse savrulmak… Buruşmak ve yok olmak…

- Var mı senden farkım… Gitmek hiç de kolay değildi… Ah mecburiyetler olmasa… Seni bırakmak aklımın ucundan geçen en son şeydi.. Sensizlik kara kıştan daha soğuktu… Ah nasıl üşüttü yokluğun bilemezsin … Gözlerim seni nasıl aradı günlerce … Çıksa gelse diyordum aniden … Bir mucize olsa da bulsa beni…Gelse… Tutsa elimden … Hiç yaşanmamış gibi bu ayrılık…Birleşse yeniden yüreklerimiz…

- Ben de kalan bir iki resim… Gözlerime yerleşen buğu… Senin de mi gözlerin ıslak yoksa… Bu ayrılık sana da mı çok dokundu sevdiceğim… Ama giden sensin..Neden aşkım neden aldın bu kararı… Sevgimizin gücünün yetmeyeceğinden mi korktun yoksa… Keşke gitmeden son bir kez konuşsaydın benimle… Seni beklediğim o Yeşilköy Sahiline uğramadan nasıl da gittin…Güzergahın aynı yoldayken…

- Korktum sevdiceğim… Gözlerine bakmaktan korktum… Yeşil gözlerinin içime akmasından ve gidememekten… Kalışımın seni oldukça güç olan durumumuzun içinde boğmasından korktum… Yok oluşunu izleyemezdim…Sevdim seni ..Ve sevmek bazen gitmeyi gerektirir…Gittim..Senin için…Kendimi feda ederek gittim..Gidişimle rahatlayacağını, seni esir alan sorumluluklardan kurtulacağını düşünmüştüm ama nereden bilecektim yokluğumun hançer gibi saplanacağına yüreğinin…

- Nasıl… Nasıl bilemezsin… Nasıl göremezsin sevgimin büyüklüğünü... Gidişinle öldüm ben… Nefes alamadım… Her şey anlamsızdı artık… Yoktun… Sana dokunamamak, seni görememek nasıl yakıyordu canımı… Oysa… Yanımda olsaydın, elimi tutsaydın aşamayacağımız hiçbir engel yoktu önümüzde… Varlığından nasıl güç aldığımı bilmem söylememe gerek var mı…

- Hep yanımda ol.. Bırakıp gitmelerimi katma hesaba… Çocukluğuma ver… Ve hiçbir zaman seni sevdiğimden en ufacık bir kuşku bile duyma… Ömrüm oldukça yanında olacağım sevgilim ve seni sonsuza kadar seveceğim… Hep seveceğim… Seni çok seviyorum çok…

- Hayatımın öbür yarısı… Ruh ikizim… Sevdiğim… Kır çiçeğim… Bahar gözlüm… Yanımdasın ya şimdi ışıl ışıl gözlerim.. Kalktı yerleşen buğu… Arkasına bakmadan uzaklaştı koşar adımlarla..Şimdi bahar tazeliği var kirpiklerimde…Ruhuma güneş gibi doğdun varlığınla, ıstın içimi… Yaşadığımı senin yanında, seninleyken hissediyorum aşkım… Hayatımın sonuna kadar tek sevdiğim olarak kalacaksın bunu bil… Ömrüm oldukça yanında olacağım sevgilim ve seni sonsuza kadar seveceğim… Hep seveceğim… Çok ama çok seviyorum seni.

"RESİM:ALINTI"

ÇOK SEVDİĞİM CANIM ARKADAŞIM RESİMLER İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER...ELİNE, YÜREĞİNE, EMEĞİNE SAĞLIK...

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..