Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

04 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ardımdan yazar mıydın...

Ardımdan yazar mıydın...
 

pior oberson


Kolaydı be canım, sensizlik kolaydı

yaramaz bir çocuk gibi kaçışlarını benden, unutmak kolaydı,

geceleri sayıklamalarını, korkudan sarılmalarını,

nedensiz yere ağlamalarını dinlediğimiz şarkılarda,

şiirler yazmanı, beni anlatan bizi anlatan,

yağlı boyaya bulanmış ellerini yüzüme sürerkenki gülümsemeni,

sonra avutmanı beni, hayatın dertlerinden beni alıp çıkartmanı,

hep üşürdün sen kat kat giyinirdin, gülerdim


dudakların ah o dudakların hep sıcaktı,

delirtirdin beni, sevişmelerimiz hiç bitmesin isterdim,

her gün yaptığın kahveyi yudumlamaktı zevkim,

ne güzel yemekler yapardın, bilirdin kalbime giden yolu,

yorulmazdın, saatlerini harcardın benim için,

yavrun gibi sevdin yavrularımı, dualarındaydık bilirdim,


kolaydı be canım, sensizlik kolaydı,

bilirdimki sen evdesin beni beklersin, seninle sensizlik kolaydı,

acıttın yüreğimi, sonbaharımın son umutlarını alıp gittin,

dönülmez akşamın ufku olmak yakışmadı sana

beni, bizi bırakıp gitmek yakışmadı

bilseydim, bilseydim eğer

sana seni sevdiğimi daha çok söylemek isterdim

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..