Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '21

 
Kategori
Şiir
 

Arkadaşım Bilal Köktürk

Ortaokula başlamıştım beldemiz Filyos'ta

Birinci sınıfta sıra arkadaşımdı Bilal Köktürk

Babası esnaftı, dükkan işletiyordu

'Bana lolipop şekeri getir' dedim bir gün

Günler geçiyor, gelmiyor benim lolipop şekerim

Aradan bir hafta geçti, nihayet geldi istediğim

Son sınıfta da beraberdik Bilal'le

Sınıf birincisiydi, ikinci de bendim

Birincilikle bitirdi okulu, ben de ikinci

Kilimli Lisesi'ne başladık beraber

Ortaokul başarımızı gösteremedik ikimiz de

Bilal bir ev kızına aşık olmuştu daha lisede iken

Sonra evlendi sevdiği kızla, ne mutlu ona

Üniversite sınavında döküldük ikimiz de

Mektupla eğitime tutmuştu puanımız.

Yaz eğitimine katıldık beraber Gazi Eğitim'de

Ben tekrar sınava girdim, değiştirdim okulumu

Bilal devam etti,matematik öğretmeni oldu

Öğretmenlik yapmadı, bir gün bana şöyle dedi;

'Ben öğretmenliği sevmiyorum' kendi tercihi

İyi top oynardı gençliğinde, Sümer Ateşsporda oynadı

Sonra Kilimlispor'da oynadı,TKİ de işe de girmişti

Bir gün Çaycuma'da bir düğünde karşılaştık

Eşi de yanındaydı, ne hoş bir bayan, hem de güzeldi

Düşündüm, Bilal haklıymış aşık olmakla diye

Her Filyos'a gittiğimde görüşür sohbet ederiz

Babası yaşıyor hala, Allah uzun ömürler versin

Beyefendi bir insan, çok güzel konuşur

Sanki bir İstanbul beyefendisi , bir güzel insan

Köktürkler tanınmış geniş bir sülale Filyos'ta

Filyos'un köklü ve eski aileleri olarak bilinir

Arkadaşım Bilal Köktürk, sağlıklı ve huzurlu 

Gönlünce bir yaşamın olsun dilerim.

 

İsmail Kaya

Düzce 09.04.2021

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..