Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Sinema
 

AROG güldürüyor

AROG güldürüyor
 

www.arogfilm.com


Cem Yılmaz GORA’yı yaptıktan bir süre sonra AROG fragmanları sinemalarda gösterilmeye başlamıştı. Bugün filmi izlerken o fragmanların bir Cem Yılmaz şakası olduğunu anladık. İzlediklerimiz hayali bir filmin fragmanıydı ama AROG’un olmadığı kesindi.

AROG animasyonlarla süslenmiş bir tarih dersi gibiydi. İnsanlığı ilk çağları hakkında oldukça bilgi sahibi olduk. Cem Yılmaz filmde en önemli sosyal sorunumuz olan eğitim konusunu çok güzel işlemiş.

Film boyunca o kadar çok gülünecek nokta vardı ki, biri bitmeden biri başlıyordu. Kimisi yalnızca gülümsetiyordu, kimisi güldürüyordu kimisi kahkaha attırıyordu. En güzelleri de sürpriz bir şekilde çıkanlarıydı. O sürprizlerden sözedip seyretmeyenlerin seyretme keyfini bozmak istemiyorum. Hepsi yerli yerine oturmuş esprilerdi ancak biri sanki çok yapay kalmıştı, hani paketten çıkan (...)

Cem Yılmaz güzel bir film yapmış. GORA’yı beğenmiştim ama AROG’u daha çok beğendim.

SİNEMA NOTLARI

150 kişilik bir salonda tamamen dolu bir şekilde izledik. Seyircilerin çoğu gençti. Film başlarken, salona çocuklarını bırakıp dışarıda beklemek için çıkan büyükler de vardı. Demek ki, AROG’u çocuk filmi olarak düşünmüşlerdi.

Ankara, 12 Aralık 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..