Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Artık kanserden korkmuyorum

Artık kanserden korkmuyorum
 

Çok Değerli Milliyet Blog Yöneticisi Ve Okurları, yazılarıma yorum yazan ve bilgi isteyen okurlara yanıt veremiyorum. Birkaç kez denedim "mesaj" sayfam açılmadı. Sanırım sistemde bir sorun var. Yakalandığım KANSER hastalığı ile savaşmaktayım. Bilim adamı FaruK DURUKAN ile yaptığım söyleşime iki yazar okura buradan yanıt vermek istiyorum. Faruk DURUKAN bana "artık sen kanseri yendin, ameliyat olmasaydın da bu extratı kullansaydın, yine kanseri yenecektin" demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam.

Şu an yeniden YAŞAMA döndüğümü düşünmekteyim. Bilim adamımız Balıkesir ilinin Edremit ilçesinde KALE PETROL'ÜN sahibi bir iş adamıdır. Nobel'e aday ve Tubitak ödüllü 25 Üniversiteden onaylıdır, bulduğu KANSER için alternatif tedavisi. Bana ulaşmak isteyen okurlar e-postama yazabilir veya edebiyat sitemi ziyaret edebilirler. İlgilenen okur ve yazarlara sonsuz teşekkürler eder, saygılarımla...

Emine Pişiren Edebiyat Galerisi Yöneticisi

e.pisiren@gmail.com

www.edebiyatgalerisi.net

 
Toplam blog
: 141
: 1282
Kayıt tarihi
: 02.11.08
 
 

Kayseri- Develi doğumluyum. İlk- orta- lise ve üniversiteyi istanbul'da bitirdim. Kültür Bakanlığ..