Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Ekim '08

 
Kategori
Dünya
 

Artık keçilerde prezervatif kullanıyormuş....

Artık keçilerde prezervatif kullanıyormuş....
 

Deri ya da plastik prezervatif, iple keçinin belinden geçiriliyor.


Kenya’da keçilere prezervatif!

Günaydın dünya!
Günaydın erKEKler,

Evet. Evet. Evet. Üç kere evet..

Keçiler var ya keçiler, Allah'ın keçileri prezervatif kullanmaya başlamışlar..

Anlıyacağımız çağ atlamışlar..

Düşünsenize daha ülkemizde bunu kullanmasını bilemiyen erkekler var..

Bu konu beni çok yönlü düşünmeye ikna etti.. Onun için de mutlaka bişiler yazmam lazım dedim.. Yoksa! Benim keçiler çok-tan tepreşmeye başlamıştı..

Bu sabah! Dünya erkeklerini de çok yakinen ilgilendirecek olan ve de aile planlamasına katkı sağlayacağını da düşündüğüm bir haber okudum.. (aşağıda haberin linkini vereceğim!)

Bu haber bizlere taaa Kenya'lardan ulaşmış.. Demek ki Kenya'dan öğreneceklerimiz de varmış..
Bak Allah'ın işine.. :(

Kenya'nın gelişmişliği hakkında bilgilerim kısıtlı.. Ama bundan sonra aldığım karar doğrultusunda Kenya'yı gözlem altında tutacağım kesinleşmiştir..

Özellikle beyefendilere soruyorum!

Hiç aklınıza gelir miydi sizlerinde ara ara hatta kulanmak istemiye istemiye ama özel ilişkilerinizde, hayat mayat meselesi ve nüfus dengesi yüzünden, mecburen kulllanmaya çalıştığınız prezervatifi, artık keçilerinde kullanacağını?

Bilmediğinizi bildiğimden bu haberi kaçırmıyım da sizlere kadınlık namıma bu haberi haber ediyim dedim..

Sevindiniz de mi?

Ben bunu öğrenir öğrenmez, benim keçilerin hepsi kaçtııı gitti.

Nereye mi?
Kenya'ya!
Arkalarından seslendim!

Yavv beni bırakıp nereye gidiyorsunuz a benim canım keçilerim sizinle şunun şurasında gül gibi geçinemesek de papatya gibi geçinip gidiyorduk..

Bana bu keçisizlik niye? :( Ne deseleer beğenirsiniz?

Sen bizim sağlığımızı düşünmüyorsun ve bütçenden bize prezervatif için nakit ayırmıyorsun.. Elin türlü hastalıklı keçisi var. Ya bize onlardan hastalık geçerse..

En önemlisi de biz siz insanlardan çekiniyoruz!

Çünkü;bizim cinsel hayatımızı çekemiyorsunuz! Çoğalıp da insan ırkının önüne geçeriz.. Diye!

Aynen bölye pısırr pııısıırr ettiler kulağıma...

Ha sahi unutmadan!

Bunun adı hani sizin bizim bildiğimiz duyduğumuz gibi ''amorr amorr oyy amor amorr'' değilmiş..

Bu prezervatifin adı!

Şimdi hepiniz, Ok'ey, Ok'ey, OKEY OKEY OKEY.. :) Kandıramazsınız dördüncü olmıycam işte.

Bunun adı!

''OLOR'' Olor olor, çok güzel OLOR'muş.. :)

Nasıl ama sizin keçilerinizde şu an Kenya yolunda değil mi? Hah hah haaaaaa

Ben Sabiha Rana, cümlenize hayırlı sağlıklı uzun ömürler dilerim.. Ve gülücüklerim :) :) :)


Haber: http://www.milliyet.com.tr/Yasam/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=yasam&KategoriID=&ArticleID=999775&Date=07.10.2008&b=Kecilere%20prezervatif&ver=38

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">

BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..