Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Ekim '08

 
Kategori
Dünya
 

Silvio Berlusconi ''gecede üç saat sevişiyorum'' demiş

Silvio Berlusconi ''gecede üç saat sevişiyorum'' demiş
 

Fotoğraflar:Milliyet kaynaklı


Gecede üç saat sevişen ''Başbakan!''

“Gecede üç saat uyuyorum, üç saat sevişiyorum” demiş.

- Kim demiş?
- İtalya Başbakanı Silvio Berlusconi Daha doğrusu La Repubblica gazetesinin haberine göre öyle demiş..
- Nerede demiş?
- Tabi ki Memleketinde. İtalya'da.. Paris'ten döndüğü gün, Milano'da 06.15’e kadar kaldığı bir diskoda demiş..
- Kime demiş?
- İtalya'n gençlere..
- Demek ki bu kadar yaşına rağmen gençlere ve onların takıldığı mekanlara takılabiliyor Sayın Berlusconi helal olsun o başkabakana (!)
- Başbakan Berlusconi anlıyacağımız işini bilen büyük bi başkabakan.(!) Neden derseniz yaşlılığında zinde olacak adam karısından belli olurmuş derdi rahmetli ninem..
- Yapma yavv
- Ben değil! Berlusconi Bey yapıyormuş.. Bunu kendi ağzıyla, hemi de kuş tutar gibi söylemiş.. Demiş ki “Gecede üç saat uyuyorum, üç saat sevişiyorum” Maşşalllah maşşallah

- Breh breh breh üç kere brehh.. Elin başkabakanı(!) yemiyor, içmiyor ama geceleri disko'larda geziyor haliyle uyumuyor bir de bütün bunların üstüne, adam karısını da ihmal etmiyor ve gecede üç saatte onunla sevişiyor...

Şimdi soruyorum hanımefendilere, ''hangi kadın böyle koca istemez?'' Ba ba ba cevaplara bakın..

- Neden istemeyecek mişiz? Bizde gecede üç saat, altı saat ve yetmedi sabaha kadar sevişebiliriz.. Bizde ondan istiyoz.. Bizim de canımız gecede üç saat sevişen adam çekiyoo.. Bizde Berlusconi istiyoz! Vereniko'yla Mara'nın canı can da bizim ki patlıcan mı? :(

- Vereniko'da kim, Mara'da kim yav?
- Aaaa çok ayıp. Resmen cahillikle suçlarım ben bu soruyu. Vereniko karısı, Mara'da Berlusconi'nin eski gözdesi.. Hatırlayın! Onu ''eşit fırsatlar bakanı seçmişti ya? Hani yukarıdaki fotoğrafını görüp de hemen TIK'lamıştınız ya! Hadi benden size izincik, bi kezcik daha bakabilirsiniz.. Söz bu defacık eşlerinize dedikodu etmicem.. ;)

Şimdi;burada ciddi olalım. İtalya'n Başbakanı Sayın Bay Silvio Berlusconi, disko'da sırf böyle böyle şeyler konuşmamış, bu birr..

O gece bir (iş) müteahhit arkadaşının torunuyla delikanlının canı sıkılmasın diye, onunla birlikte Lotus adlı o diskoteğe gitmiş, bu ikiii..

Bununla da kalmayıp oradaki bütün gençlerle nasıl bu günlere geldiğini geceleri kaç saat uyuduğunu ve kaç saat uyumayıp da üç saat seviştiğini ve aklına gelebilecek bütün akılların hepicini, yani İtalya'yı ayakta tutacak (biliyorsunuz İtalya şekil ve harita itibariyle çizme şeklindedir) bütün görüş ve fikirlerini de o gençlerle paylaşmayı, üleşmeyi. (Ümit bey kulaklarınız çınlasın inşallah :) başkabakanlık vazifesi bilmiş bu da üççç.

Vallaha da (ne yalan) tam anlıyamadım ama spordan bile konuşmuşlar.. Maçlarda uygulanan taktiklerden vs.lerden derkene, solda ne var, sağda ne var gibi dolandıraraktan lafı, taa koministlere getirmiş..

Öyle demeyin!

Şimdi biz bu haberden neler öğrendiysek o gece de, o gençler de o kadar çok şey öğrenmişler mi dir sizce de? Hemi de o ortamda? Ben bu haberden sıkıldım.. Heyyy beni unutmayın! Başka bir çok önemli haberde sizi bekliyor olacağım.. :)

Ben çok uydurmuş olabilirim iyisi mi siz bu haberin aslını okunuz. Milliyet: http://www.milliyet.com.tr/Dunya/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=dunya&KategoriID=&ArticleID=999842&Date=07.10.2008&b=Silvio%20Berlusconi%20diskoda%20sabahlamis&ver=90

Aşağıya size bir link vs. bir adres belirteceğim ne olur bi ilgileniverin anacım ya.. Teşekkür ederim.. :)

Melekler yüreğinizden öpsün.. Ben Sabiha Rana hayırlı gece sevişmeleri diliyorum cümlenize.

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..