Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
Kozmetik
 

Artık kuaföre gitmemeye karar verdim

Artık kuaföre gitmemeye karar verdim
 

Son günlerde bir dizi çok bilmiş kuaförlerin hataları yüzünden artık güzelleşmek için kuaföre gitmemeye karar verdim zira güzelleşmek yerine çirkinleşmiş olarak eve dönmek beni bazı kararlar almaya yöneltti. Hem paranızı veriyorsunuz hem de saçlarınızı berbat ediyorlar. Aslında oldum olası kuaföre gitmeyi sevmem ama bazen mecbur kaldığım durumlar oluyordu. Hayatımda bir şeylere bağımlı olmayı bağımlı kalmayı asla sevmem. Bu üzerimde bir yük, özgürlüğümü kısıtlayan, yaşantımı zorlaştıran bir durum gibi gelir bana. Nitekim belli aralıklarla kuaföre gidip yığınla para vermek ve memnun olmadan dönmek de benim için özgürlüğümü kısıtlayan moralimi bozan bir durumdu. Şimdi ne mi yapıyorum? En son kalınlaştırarak kuaföre gittiğim kaşlarımı inceltmeyin dediğim halde incecik bırakan arkadaşın hatasından sonra kaşlarımı kendim almaya başladım. Hem daha şekilli oldu hem de kalınlaştı. Biraz estetik bakış açısı olan herkes bir cımbızla bunu onlardan daha iyi yapabilir. Bir de bayan arkadaşlara tavsiyem kaşlarını kestirmesinler. Sonrasında biçimsizce uzayan kaşlardan sonra tekrar kestirmek ve düzeltmek için kuaföre gitmek zorunda kalıyorsunuz. Saçlarımı ise kumral ya da kızıl tonlarında kullanırım. Bunun içinse kuaföre gitmeme gerek yok çünkü piyasada onların kullandığı boyalardan daha kaliteli boyalar var ve bunları rahatlıkla bir yakınızla saçınıza uygulayabiliyorsunuz. Hem daha ucuza geliyor hem de daha kaliteli boya kullanıyorsunuz. Ayrıca koyu renk kullanıyorsanız kına da hem çok besleyici hem de çok doğal bir yöntem. Gölge, röfle, balyaj yaptırıyorsanız ya da sürekli sapsarı saçlar kullanıyorsanız kuaföre mahkum olmaya devam edebilirsiniz. Üstelik sağlıklı saçlarınızı kimyasal açıcılarla mahvetmeye ve süpürge gibi saçlarla gezmeye devam ederek… Bu çalı süpürgesi gibi olmuş saçlarla gezilmez tabi… düzenli olarak fön çektirmeniz ve bir de fönle yıpratmanız lazım saçlarınızı… Öyle bayanlar tanıyorum ki her gün işe gitmeden kuaföre gidip saçlarına fön çektiriyorlar. Neden buna mahkumlar, çünkü açık renk kullanmaktan saçlar harap olmuş durumda ve ancak fönle bir şeye benziyor saçları… Bol zamanınız , bol paranız ve tahammül gücünüz varsa devam edebilirsiniz. Ve en çok canımı acıtan da bellerime kadar inen saçlarımı yanlış kesim yüzünden küt kestirmek zorunda kalmam oldu. Uzun saçı çok severim her zaman bana daha çekici ve daha güzel gelmiştir. Bu canımı acıtan kuaför hatasından sonra da saçlarımı düz uzatmaya karar verdim. “Şu katlı kesim modaymış, bu sene şu renk modaymış, şu model modaymış, yok Victoria Beckham modeli çok güzelmiş” hiç ama hiç umurumda değil. Moda diye; sürekli yakışsa da yakışmasa da bir şeyleri bizlere dikte ediyorlar. Akıllı ve çok seçiçi olmak, doğallıktan uzaklaşmamak lazım. Manikür ve pediküre de gerek duymuyorum çünkü sürekli tırnaklarımı kısa keserim ve kendim törpülerim. Ağda konusunda da elektrikli ağda makinalarından almanızı tavsiye ederim. Bu şekilde yaşamakla çirkin miyim hayır bakımsız mıyım hayır … Yine güzel ve bakımlıyım sadece akıllıyım…. Parayı kolay kazanmıyoruz arkadaşlar güzelleşmek yerine çirkinleşmek de cabası… Ben artık kuaföre gitmemeye karar verdim ve kendimi çook özgür hissediyorum.

Fatma

 
Toplam blog
: 70
: 863
Kayıt tarihi
: 18.01.08
 
 

Eğitimci, yazar... Denizin Üvey Kızı ve Hayalbaz şiir kitaplarının şairi... Bilgisayar öğretm..