Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

aşık mısın...?

aşık mısın...?
 

seviyorum seni sende severmisin ben!


Deger verdigim kisiler simdi
Yok oluyor gözümden.
Dayanamadi bu aciya dizlerim
Tutmuyorne olur tut elimden!

Sevmenin diger adininda
Yalnizlik oldugunu bilseydim
Bu kadar üzülmezdim.

Seven insan ayri kaldiginda özlermis
Bende özlüyorum seni...
Seninde düsündügünü biliyorum
ya da aklindan bile GEÇMIYORUM...

Yalnizlik
Gece yarisi ayrildi ellerin ellerimden
Hüzünler aralandi
Akti yaslar gözlerimden.
Nerede simdi yasanan sevgiler?
Terk edip gittiler bizi birer birer!
Yok artik eski askin heyecani
Simdi yanimda belirdi yalnizlik ah yalnizlik...

Hayat nedir acaba?
Yasama hirsi mi?
Yoksa heyecanlanmak mi?
Sesini her duydugumda...
Her ne olursa olsun hayatta
Iyi veya kötü hatta;
Bir eksiklik hisseder insan
ASK'i yasamadikça....

Aci veriyor bana yalnizlik
Umutsuzlugumu haykiriyor yüzüme
Karanlik gecelerde agladigimi görmek istiyor
Yillarinin tikamini aliyor benden
Neden neden böyle yaptin
Soruyor her defasinda
Aglamamak elimde degil
Gözyaslarim durmadan akiyor
Senin ismini her anisimda
Agliyorum kaderin böylesine
Isyan ediyorum sensizlige
Beni birakip gitmeseydin
Ozaman yalniz kalmazdim böylesine...

Yalniz misin?
Hüzünlerimi göndereyim
Yaninda bulunsun
Sen konus
O sussun
Duvarlarinla aranda
Sana arkadas olsun.

Yalniz misin?
Hayallerimi göndereyim
Eslik etsin sana
Birlikte bakin
Gündüz ufuklara
Gece karanliklara... hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..