Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Aşımı olmayacağım!

Aşımı olmayacağım!
 

Aşınızı oldunuz mu?

Aşı olmayı düşünüyor musunuz?

Ben aşı yaptırmadım, yaptırmayı da düşünmüyorum. Ailem de yaptırmayacak.

Asabiyetle başlamıştı her şey. Önceleri sadece arada bir sinirleniyorduk. Olmaz bu kadar da dediğimiz olayları, haberleri dinlerken. Tansiyon tavan yapıyordu evin büyüklerinde, her zam haberinde.

Sonra sonra gün günü aratır oldu. Zamlara falan filan... Alıştık tepki bile vermemeye başladık. Zamanla zamları bile solda sıfır bırakacak gündemlerimiz oluyordu her yeni gün.

Duyduğumuz yolsuzlukları kulak arkamızda bırakır olduk.Tepkilerimiz azaldı gün be gün. Yorulmuştuk belki de değişmeyen bu filmin içinde yer almaktan. Rolümüz değişmiyor, değiştiremiyorduk. Kader gibi kabul etmeye başladık, bulunduğumuz yeri...

Toplu depresyona girdik sonunda. Her akşam karşısına kurulduğumuz dört köşe ekrandan topluca hipnoza uğradık sanırken yavaş yavaş. Nasıl da uyutulduk!?

Bu son olur derken, her gün yeni bir saçmalık. Çıldırıyoruz. Sinirden çılgına dönüyorum, dönüyoruz. Sinir ola ola kuduracağım. Kuduz aşısı da olmadım, olmayı da düşünmüyorum. Ailecek de aşı olmayacağız. Kuduracağız bizi kudurtanlar varsın düşünsün gerisini...

Tatlı su sazanları düşünmesinler onların kudurma riskleri zaten hiç yok... Bu yıl balıkların yılıymış, öyle diyor astrologlar. Yağlanmalara karşı dikkat etsinler, rahatlıktan bölgesel yağlanma, şişmanlama riskleri varmış. Eee rahatlığın da bir bedeli olacak değil mi? 2010'da da kriz mriz de olmayacakmış.

Siz, aşınızı yaptırmayı düşünmüyor musunuz hala? Ben asla ve kat-a aşı olmayacağım. Köpürüyorum, kuduracağım!

 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..