Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
204
 

Aşırı yüklenme

Aşırı yüklenme
 

Yine arada bir cozurtuyorum.
Yavaş yavaş deliriyorum ki
Kimse farketmesin
Niye yazıyorum ki diyorum.
Niye konuşuyorum ki onunla bununla.
Ya bu şarkılar...
Matah bir şey gibi...
Niye okuyorum kitapları
Başkalarının yazdıklarını
Aşk hani
Çok korkuyorum
Hani şu sonuna doğru umutlandıranlardan
İnsan çok uzun yaşamıyor
Bak nasıl biliyorum bütün bunları
Akıllıyım ben
 
Deli akıllıyım der mi
Ya da akıllı deli
Sadece ego kaldı
Sen yoksun
ben yokum
O yok
O daha çocuk
Ona dokunmayın
Duygusal hiç bir şey yok
Hadi yarışalım
Ama ben koşamam
Çok yorgunum
Bu güzel şarkı bitmesin
 
Aşırı yüklenmeden olmuşum böyle
Fazla seyirci kaldı her şey
Sigaradan oldu da diyorlar
Duygusallıktan
Büyük söz söyledin diyorlar
Diyorlardı eskiden
Şimdi onlarda yoklar
Yanlış yol
Yanlış merdiven
Yanlış enlem diyesim var
Dil biliyorum ben
Fransızca da bilseydim belki
biliyorum ama çat pat
Yeterli değilmiş
Sudan sebeplere dikilesim var
 
"Aman olur yahu" diyorum arada bir
İlk defa mı hayal kırıklığı
Derimi kazıyorum sonra geceleri üstümden
Kaşınır gibi
Beyin kaşınması
Oturunca kalkamıyorum
Yatınca uyuyamıyorum
Ben kendimden nefret ediyorum bazen
O zaman beni sevenleri görünce hayret ediyorum
Kendimi suçluyorum bir çok şey için
Suçlamazmış gibi yapıyorum
İnsancıl bilinç azalıyor
Çoktan tükenmiş kelimeler
Büyük kelimeler vardı eskiden
Ben küçük kelimeler biliyorum
Evet, hayır, aşk, bir, iki, üç
Dudaklarımda demir parmaklıklar
En derin dehlizlerime atıyor beni gardiyan
Bir ip bulsam
Assam kendimi
Kurtalacağız hepimiz belki de
Kapının dibine yığılıyorum
Ellerim kucağımda
Bakışıyoruz
Çok karanlık arkadaşlar çok...
 
İçimdeki bütün yaralar kanadı işte
Varmış gibi yok oluyorum
Benim hobim çok
Kendimi meşgul edersem
Kurtulurum ben
Kurtulurum hastalıklı düşüncelerden
Mutsuz eden insanlardan
Öfke de var
Bir anda yayılıyor
Hakim olmak lazım
Biliyorum, unutuyorum
Ben ne diyorum
Ben ne söyleyecektim
Kimsede benden bir iz yok
Anormal olan neydi
Çalmayan telefonum
Fırlatıp atacaktım kıyamadım
Suyu açtım
Ellerimi altına koydum
Buruşuncaya kadar baktım
Ben kötü birimiyim
Korkmaya başladım
 
O çocuklar ezilecek
İnsanlar kör
Ne yaparsanız yapın farketmeyecek
Pankarta 59 yıl
Aşk ile öldüren tutuksuz
Mollalar da maaşlı
Küçük kız kendi isteği ile kendine tecavüz
Bangoda çatal kaşık bıçak
Bıçak... bıçak... bıçak...
Ne kadar sivri ucu
Birde kırık şişe parçaları geliyor aklıma
Aklımın sınırları zorlanıyor
Şu karşıki dağlar aynı
 
Biraz acı olsa da
Gülümseyebiliyorum hala
Millet şakka da şukka da
Hayatın repliklerini ezberleyemedim
"Hayat bu" diyorum arada bir
Yetmiyor
Biri bağırıyor
İçim kaldırmıyor bu çığlıkları
Cozurtuyorum
Kayış yanığı kokusu duyuyorum
Kalkıp bakıyorum aynaya
Yine karşımda ben
"Ulan" diyorum "ne zaman kalkıp dikildin karşıma sen"
Bu yazının noktası virgülüde yok
Anlatamadım yine hiç bir şeyi ben
Anlatamadım
Anlatsam ne olacak ki zaten.
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hımm.. bak şimdi... yazında aslında ne çok şey var anlatılmak istenen karışık anlaşılmaz şekilde anlatsanda.... Ben bu olumsuzluk cümlelerinde bile tebessüm edilecek şeyi bulurum.. Geçmişin aynanın karşısına.. kendine ulan ne zaman dikildin karşıma cümlen..:) işte tüm mesele bu.... Hayatta ayakta kalabilmenin sırrı...Hayır yanlış anlaşılmayım.. çok öenmli çok ciddi bir vede çok doğru söylediğin ama işte o şekilde anlatımın tebessümdü.. iyi yanını görmek yani. aman krma karışık anlatabildim yine .. ehhh kafa karışık olursa olucağı bu işte...:)

fugen 
 15.12.2011 14:31
Cevap :
Deli saçması değil mi? Nefes almam gerek. Derin derin... sağol  15.12.2011 21:36
 

Dünyada aşamayacağın hiçbir yol olamaz Bunuda unutma bir kenara yaz O ne dedi bu ne dedi diyene kadar Kaderini yaşa ya da yenisini yaz Ahmet abicim bu yazına yapabileceğim en güzel yorum deniz seki'nin şarkısının bu sözleri olur galiba.

DAKTİLOCU 
 14.12.2011 20:07
Cevap :
Ahmet abi de tşk. eder sana daktilocu  15.12.2011 16:16
 

Bu düşünceler insan olmanın getirileri .İnsan olmayıp ot gibi olsaydın, yani düşünüp sorgulayacak kadar beyni olmayanlardan olmak daha kötü değil mi?sevgilerimle.

Fatma Güneş ERGEN 
 14.12.2011 12:55
Cevap :
Tşk.ler. efendim bu ne iltifat. Utanırım bak:)  14.12.2011 15:57
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 271
Toplam yorum
: 1543
Toplam mesaj
: 12
Ort. okunma sayısı
: 572
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster