Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşırı yüklenme

Aşırı yüklenme
 

Yine arada bir cozurtuyorum.
Yavaş yavaş deliriyorum ki
Kimse farketmesin
Niye yazıyorum ki diyorum.
Niye konuşuyorum ki onunla bununla.
Ya bu şarkılar...
Matah bir şey gibi...
Niye okuyorum kitapları
Başkalarının yazdıklarını
Aşk hani
Çok korkuyorum
Hani şu sonuna doğru umutlandıranlardan
İnsan çok uzun yaşamıyor
Bak nasıl biliyorum bütün bunları
Akıllıyım ben
 
Deli akıllıyım der mi
Ya da akıllı deli
Sadece ego kaldı
Sen yoksun
ben yokum
O yok
O daha çocuk
Ona dokunmayın
Duygusal hiç bir şey yok
Hadi yarışalım
Ama ben koşamam
Çok yorgunum
Bu güzel şarkı bitmesin
 
Aşırı yüklenmeden olmuşum böyle
Fazla seyirci kaldı her şey
Sigaradan oldu da diyorlar
Duygusallıktan
Büyük söz söyledin diyorlar
Diyorlardı eskiden
Şimdi onlarda yoklar
Yanlış yol
Yanlış merdiven
Yanlış enlem diyesim var
Dil biliyorum ben
Fransızca da bilseydim belki
biliyorum ama çat pat
Yeterli değilmiş
Sudan sebeplere dikilesim var
 
"Aman olur yahu" diyorum arada bir
İlk defa mı hayal kırıklığı
Derimi kazıyorum sonra geceleri üstümden
Kaşınır gibi
Beyin kaşınması
Oturunca kalkamıyorum
Yatınca uyuyamıyorum
Ben kendimden nefret ediyorum bazen
O zaman beni sevenleri görünce hayret ediyorum
Kendimi suçluyorum bir çok şey için
Suçlamazmış gibi yapıyorum
İnsancıl bilinç azalıyor
Çoktan tükenmiş kelimeler
Büyük kelimeler vardı eskiden
Ben küçük kelimeler biliyorum
Evet, hayır, aşk, bir, iki, üç
Dudaklarımda demir parmaklıklar
En derin dehlizlerime atıyor beni gardiyan
Bir ip bulsam
Assam kendimi
Kurtalacağız hepimiz belki de
Kapının dibine yığılıyorum
Ellerim kucağımda
Bakışıyoruz
Çok karanlık arkadaşlar çok...
 
İçimdeki bütün yaralar kanadı işte
Varmış gibi yok oluyorum
Benim hobim çok
Kendimi meşgul edersem
Kurtulurum ben
Kurtulurum hastalıklı düşüncelerden
Mutsuz eden insanlardan
Öfke de var
Bir anda yayılıyor
Hakim olmak lazım
Biliyorum, unutuyorum
Ben ne diyorum
Ben ne söyleyecektim
Kimsede benden bir iz yok
Anormal olan neydi
Çalmayan telefonum
Fırlatıp atacaktım kıyamadım
Suyu açtım
Ellerimi altına koydum
Buruşuncaya kadar baktım
Ben kötü birimiyim
Korkmaya başladım
 
O çocuklar ezilecek
İnsanlar kör
Ne yaparsanız yapın farketmeyecek
Pankarta 59 yıl
Aşk ile öldüren tutuksuz
Mollalar da maaşlı
Küçük kız kendi isteği ile kendine tecavüz
Bangoda çatal kaşık bıçak
Bıçak... bıçak... bıçak...
Ne kadar sivri ucu
Birde kırık şişe parçaları geliyor aklıma
Aklımın sınırları zorlanıyor
Şu karşıki dağlar aynı
 
Biraz acı olsa da
Gülümseyebiliyorum hala
Millet şakka da şukka da
Hayatın repliklerini ezberleyemedim
"Hayat bu" diyorum arada bir
Yetmiyor
Biri bağırıyor
İçim kaldırmıyor bu çığlıkları
Cozurtuyorum
Kayış yanığı kokusu duyuyorum
Kalkıp bakıyorum aynaya
Yine karşımda ben
"Ulan" diyorum "ne zaman kalkıp dikildin karşıma sen"
Bu yazının noktası virgülüde yok
Anlatamadım yine hiç bir şeyi ben
Anlatamadım
Anlatsam ne olacak ki zaten.
 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..