Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk budur

O gün Tophane'de rastladım sana,
Göz ucuyla bile bakmadın bana.
Dünü bir düşünüp, hatırlasana,
Ne kadar sevmişti, seni bu gönlüm;
Bu aşktır güzelim, aşk budur gülüm.

Gözlerin yeşildi, saçların sarı,
Gençtik, yaşıyorduk, henüz baharı.
Harcadık sebepsiz nice ayları,
Boşuna sevmedi, seni bu gönlüm;
Bu aşktır güzelim, aşk budur gülüm.

Aylarca yolunu bekleyip durdum,
Bir gün yine bana döner diyordum.
Kavuşuruz diye, çok hayal kurdum;
Boşuna sevmedi seni bu gönlüm;
Bu aşktır güzelim, aşk budur gülüm.

Mesteder beni bir gülüşün bile,
Bilirim, dolmaz bu, aşk denen çile.
Sonunda sevdamız düştü bak dile,
Boşuna sevmedi, seni bu gönlüm;
Bu aşktır güzelim, aşk budur gülüm.

Rüzgâr dağıtırken saçını tel tel,
Bir bahar akşamı gün batarken gel.
Bence güzelliğin, dünyaya bedel,
Boşuna sevmedi seni bu gönlüm;
Bu aşktır güzelim, aşk budur gülüm.

Fahri ERSAVAŞ


 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..