Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk her dem çıraklıkmış

Aşk her dem çıraklıkmış
 

Yalnızsan bilki aşk'dan


Üzerinden yıllar geçmiş olsada, dün kaybetmiş gibi buruk bir ses tonuyla

Dedi ; Beni terkettiğinde yıkıldım, hiç beklemiyordum, aklımın ucundan bile geçmemişti bir gün gideceği... toparlanmam uzun sürdü...

Dedim ; Her şey biter, her başlangıcın birde sonu vardır, bu gerçeği ilşkilerinde unutmazsan üzülsende çabuk toparlanırsın, her aşk biter...

Dedi ; Aşka mantıkla bakarsan hep sonunu görürsün, gönül ile bakarsan sadece başlangıcını...

Tüm tüylerim şaha kalktı... Kendimi aşkta Usta zannederdim, meğer çırakmışım, ondan öğrendim.. 

 
Toplam blog
: 3
: 156
Kayıt tarihi
: 03.02.12
 
 

 Mesleğim muhasebe, sanatın her dalıyla azda olsa ilgiliyim, yenilenmeyi seviyorum, ürettikce var..