Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
1842
 

Aşk-ı Roman Reytinglerde Dibe Vurdu!

Aşk-ı Roman Reytinglerde Dibe Vurdu!
 

Televizyon dünyası içerisinde yer alan yapımların bazıları zirveye oynarken, bazıları ise yerlerde sürünmekten kurtulamıyor. Ki zaten bu yerlerde sürünme durumunun içerisinde yer alan yapımların hemen hemen tamamı ani kararla yayından kaldırılıyorlar. Zirveye oynayanlardan da ayağı kaydırılanlar oluyor ya neyse orasını karıştırmayalım şimdi.

Bu ekran savaşı içerisinde yer almaya başlayan ve hangi aklın ürünü olarak yayınlandığını anlamadığımız Aşk-ı Roman isimli şey için işler hiç iyi gitmiyor. Yayınladığı ilk günden beri ciddi tepki çeken, sunucusundan oyuncusuna kadar birçok ünlü kişi tarafından eleştirilen Aşk-ı Roman bayram arasının ardından geri döndüğü ekranda tam anlamıyla kabus yaşadı.

Dizinin dün akşam yayınlanan yeni bölümü TOTAL grubunda 1.14 reyting ile 41., AB grubunda 0.67 reyting ile 77., ABC grubunda ise 0.88 reyting ile 52.olabildi. 

Bildiğiniz gibi, en başlarda 19.45'te ekrana gelen yapım bir süre sonra 18.45'e çekilmişti. Hafta içi her gün yayında olmasına rağmen gün gün izleyici kaybeden Aşk-ı Roman isimli yapımın bu saat değişikliğinden olumsuz etkilendiği aşikar. İlk bölümü dışında iyi reyting alamayan bir işin saatiyle oynayarak daha kötü hale gelmesini sağlamak da büyük başarı gerçekten.

Gerçi TV8'in yapmış olduğu daha büyük bir hata var : Böyle bir işe umut bağlayarak ekrana sürmek !

Oyunculuk yok, görüntü kötü, senaryo diye bir şeyin olduğundan zaten şüpheliyiz. Bu atmosferde böyle bir işin tutmasını, her gün reyting rekoru kırmasını beklemek falan büyük bir ütopya olabilir bence. Tamam birçok dizi ya da program birbirinin neredeyse aynısı. Ama en azından bir plan, bir emek ne bileyim bir umut var yani. Aşk-ı Roman isimli yapımın hedef kitlesinin, amacının, beklentisinin ne olduğunu anlamak zor.

Bu reytinglerle devam etmesi de ayrı bir skandal olur tabi.

Yakın zamanda yayından kaldırıldığına dair haberleri okuruz gibi.

Hadi inşallah!

 

Anıl Koldaş

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 655
Toplam yorum
: 114
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 3401
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster