Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşk oldum sen cevherinde

Aşk oldum sen cevherinde
 

aşık oldum ey can, uyanışım aşk oldu bir an...


Hani derlerya anlatılır uzun uzadıya 

Sölersin ya adım adım her düşlerinde 

Bir an ses yükselirya işte öyle sevmek seni 

Aşık'ın tarifi varmı desem "sen " derim ezelden 

Sensiz bir hiçken senli uyandım birden 

Gözlerime ölesine çizildinkine neyleyim ben 

Yar yaren gibi her yanda savrulurken 

Sanadır bu en derin özlem senle yaşarken 

Tıpkı çocuklar gibi şendim, seninle yeşillendi sevdam 

Aşk aşık dilim, kalbim, aklım sana dolaşık 

Hani çocuğuna bir şeker alıp sevindirirsin ya 

İşte benimde aşkım öle sevinçli öle heyecanlı 

Hiç anmadığın anda adresi sende belli 

Sevgim sana dua olsun, aşkım sonsuzluğum olsun... 

Her okuduğum satırlarda kelam kelam akarken gönlüme 

Sanki ben yazılıyordu sayfalarda, ben çoğalıyordu dizelerde 

Öyle bir gönülsünkine sende rabbimi okudum, yaşadım 

Herşey yüce mevlaya akıyordu sende... 

Senin o sıcacık dizelerinde, umudum oldu 

Sana her bakşımda Rabbim ebediyete seni baş koydu 

Aşık oldum sende ki cevhere ben neyleyim bu ömrü söyle.. 

Aşk'ın tutsak kıldı ey can senli uyanışım aşk oldu bir an... 

İçim titrek ruhum heyecanlı, gönlüm sana tutsak, aklım sende 

Bir ses versen aşk şarabından yudumlasam senle.... 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..