Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşk şiiri

Aşk şiiri
 

Bir şiir yazmak istiyorum safi, 
 
Ama ben düşünen bir genim, 
 
Fıtratımda sapık emel yok..!
 
İnsan ne ister ki cananından,
 
Kimin çekmez ki canı, o suzi naz kıranı…
*
Dudak mı? Yazsam saç mı?
 
Yoksa zeytin gözünü mü?
 
Ya sapıksa okumaz o hin!
 
Ne ister acep o benden?
 
Kimin çekmez ki canı, o suzi naz kıranı…
*
Baldır bacağı, tüm hatlarımı!
 
Edalı yürüyüşümü! Topuk mu?
 
Şaşırdım yazamıyorum o an'ı,
 
Kimin çekmez ki canı o suzi naz kıranı…
*
Söz bir yanda, dil bir yandan,
 
Hal ve gidişler can'u canandan,
 
Saz söz bir yandan, köz bir yanda,
 
Bıktırdı yaz diyenler öz candan,
 
Kimin çekmez ki canı, o suzi naz kıranı…
*
 
Har bülbülü usandırır gülünden
 
Yol gerek O hıramana can gide
 
Uslandırmasın canan can'ı an dan
 
İnsana aşığım vazgeçmem ondan!
 
Kimin çekmez ki canı, o suzi naz kıranı…
*
Dediydim! Şiir yazmak istiyorum.
 
Karanlık odada suzi nazımla bir şiir! 
 
Yol almak, gen bütününü bozmadan,
 
Nefis ister! Edep ar! Göster geç an’a,
 
Kimin çekmez ki canı, o suzi naz kıranı…
 
 
15/04/2015
SEYHAN/ ADANA
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..