Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk vardır ve Hayatın gerçeğidir..

Aşk vardır ve Hayatın gerçeğidir..
 

AŞK.. AŞK... AŞK.. AŞK VARDIR..

Milliyet Blog'da yazarken çoğu zaman aşk ve futbol yazdım.. Bu iki konuyu yazarken de ortak iki özellikleri var. Bu ikisi de hayatın kremasıdır, rengidir..

Burada yazarken çok iyi dostluklar edindim. Arkadaşlarım çok değişik ve özel insanlar.. Hakikaten Milliyet Blog'da yazdığım süre zarfında uzun süreli dostluklar edindim. Kaliteli bir yazar topluluğu var. Ayrıca çoğunluk toplumumuzun çok üstünde farklı bakış açılarına sahipler..

Bu giriş cümlelerini yazmak istedim. Çünkü yazılarımı okuyan ve yorumlayan ve katkı sağlayan herkesle bir çok şeyi paylaşıyoruz. Büyük bir ailenin bir bireyi olarak, herkes gibi ben de Millyet Blog'da olmanın mutluluğu hep yaşadım, yaşayacağım..

Gelelim blog yazımın esas konusuna..

Aşk vardır..

AŞK SEVGİ İLE KAN BAĞI VAR OLAN, FAKAT KESİNLİKLE ORTAK AZ ÖZELLİKLERİ OLAN BİR DUYGU SAĞANAĞIDIR.

Sevgi yağmur ise, Aşk sağanak yağmurdur.

Yağmur, yararlıdır. İhtiyaçtır, sudur, su hayatın özüdür..

Sağanak yağmur ise, yıkar geçer, Aşk ise alır gider seni, tüm benliğini, bazen herşeyini, hatta tüm birikimlerini bile alır gider..

Bu kadar etkili olan aşk, neden cazibesi yüksektir.. Çünkü seni senden alır.. SENİ SARHOŞ EDER.. BAMBAŞKA BİRİ YAPAR.

Aşkı yaşayan biri yaşı ne olursa olsun, çok tuhaflaşır.. Mantıksız hareket eder.. Gençleşir, güzelleşir..

Aşk bir büyüdür. Bu büyüye kapılanlar inanın hemen fark edilirler.. Bir de çok ilginç sakladıkça veya aşkı daha yoğun yaşadıkça çocuklaşırlar.. Masum bir çocuk gibi aşk onları çaresiz yakalar.

AŞK yaşayana çok şey katar, çok şeyi değiştirir.. Neler mi? Onu daha sonraki bloglarımda yazacağım..

Aşkın olmadığını aşk yoktur diye blog yazan sevgili arkadaşım, hayır ben çok yara aldım ve aşktan uzak durmaya çalışacağım diyebilirsin. Ama eminim ki sen aşkı çok daha etkilisini yaşadın.

AŞK VARDIR VE YÜZYILLARDIR ÇÖZÜLEMEYEN BİR BÜYÜDÜR..

Kadınlar aşktan daha çabuk etkilenirler. Ayrılana kadar da çok daha mutlu yaşarlar. Yanında olan güzel arkadaşlarının uyarılarına karşı da dirençli olarak aşklarını savunurlar.

Eyvah eyvah ayrıldıkları an ise, işte kara günler.. Dinle dur..

Halbuki biz erkekler aşk acısını daha yoğun yaşarız. İlginç olan ise bizim arkadaşlarımız ise, teselli ederler. Hiç ben sana demedim mi bu kadın sana uymaz diyen birine rastlamadım..

Aşk kadını çok güzelleştirir. Her yaşta ayrı güzelleştirir. Kadın zaten doğuştan güzeldir.

Gerçeklere döndüğümüzde ise, toplumumuzda güven sorun oluştuğu için, aşkta bundan etkilendi. Daha kapalı ve sıradan yaşıyoruz aşklarımızı.. Hatta aşkta değil çoğu.. Basit sıradan ilişkiler.. Romantizmden uzak.. Duyguların olmadığı ilişkiler..

Bu konuya girmek istemiyorum.. Blog'larda hep yazılıyor zaten..

Ben gözlerimi kapatmak istiyorum. Duyguların yoğun olduğu aşkı yaşamak istiyorum. Ben böyleyim böyle kalmak istiyorum.. Haberim olmasın diğer konulardan..

GÜVENMEK İSTİYORUM BEN KARŞIMDAKİNE.. MASUMCA..

Aşka inanmayan güzel insan, sen kararlarında haklı olabilirsin ama mutlu olmana engel olmasın bu kararlar..

Aşk mutlu etsin insanları.. Bir an bir saniye bile olsa yeter..

Aşk yazmaya bıkmadan devam edeceğim.. Neden mi? Burada değişik dönemlerde  bu konuyu yazan duayenlerin atladıkları var. Arkadaş sen kendine göre yazarsın ama asla başkasının yaşadığı hislere tercüman olamazsın. Sen kendi dünyadaki hislerini yazarsın. İnanın şunu da itiraf edeyim. Bazı yazıları da okurken tebessüm ediyorum.. Alay etmek için değil, çok iyi hakimim dedikleri konu ile alakası olmayan şeyler yazmışlar. Matematik mantığıyla edebiyat diline ulaşamazsınız. Aslında vurgulamak istediğim, bakış açımdan veya benim penceremden aşkı yazarken duygusal ifadelerin yoğun olması gerekir. AZ YAŞADIKLARIN OLMALI, AZ DA TECRÜBE İLE BERABER DUYGULAR..

Özetle;

AŞK özeldir.. Kendinizin başkasına olan hislerinizle ve bu hisleri keşfetmenizle başlayan sevgi serüvenidir. Çoğu zaman mantıksız, hesapsız, belki de pişman olacakcasına sevgilinizi sevmenizdir, tüm benliğinizle.. katıksız..

AŞK sensin... Sadece sen ve hislerindir. Ve tabi aşkınız... sevgiliniz.. O yakışıklı veya özel kadın..

Pekiyi ya olmaz diyenler... Saçmalama diyenler... Yaşadığı hüzünlerle başbaşa kalanlar..

Yıllarca aşkının acısını yüreğinde yaşayanlar..ya onlar?

Onlar için de  özel blog yazacağım söz..

Her ne yaşanırsa yaşansın, aşkınıza sahip çıkın.. Sonu ayrılı da olsa..

AŞKLA AŞKTA KALIN

 

SAYGILARIMLA.. TOPRAK..

HATALARIM VAR İSE AFFOLA..

 

 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..