Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Aşk ve....

Aşk ve....
 

Aşk 'ı, kum saati 'ne benzetmişti bir arkadaşım. Kalp dolarken, beyin boşalırmış. Hem sürünüp hem de süründürdüğü için bazen de bir 'sürüngen 'e benzetilirmiş. İlginç dimi aşk için yapılan yorumlar?

'Aşk dediğin laftır derler, sakın kanma onlara..'bu da aşk tan ağzı yananların yaptığı başka bir yorum. Sahi, nedir bu Aşk! Nasıl anlatılır, ne ifade eder, nasıl yaşanır? Acının Şartsız Kabulü mü yoksa? Bir bakıma da doğru.'Aşk ve Acı ayrı duramayan ender ikililerden' der ikisini yaşamış olanlar.

Bence Aşk, her insanın hayatında bir kere bile olsa yaşaması gereken çok özel, naif bir duygudur. Ben her mevsim aşığımdır mesela. Bazen bir kitaba, giydiğim bir kazağa, bir kahve fincanına, bazen de bir dosta.. Seviyorum Aşk ı yaşamayı, değer vermeyi, el üzerinde tutmayı, o nu diğerlerinden ayırmayı.... Bazen çıkarsız, bazen de küçük bir tebessüme karşılık.

Seviyorum Aşk ı yaşamayı, paylaşmayı... Kalbimdeki sevgi kırıklarını savurmayı, uçurmayı başka yüreklere. Büyük ya da küçük, canlı ya da nesne...

Seviyorum Aşk ı yaşamayı, el üzerinde tutmayı.. Engel olamıyorum hislerime bazen. İlla birşeye Aşk beslemek zorundaymışım gibi, Birşeye bağlanmak, benimsemek, sevmek... Bazen kendi kendimle alay ediyorum. Bu ne Aşk Aşkıdır diye:) Ama ya hiç sevemesem daha mı iyi? Hiçbirşeyden memnun olmasam, hep eleştirecek birşeyler bulsam.. Çekilmezdim o zaman herhalde. Böylesi iyi, yerinde bence.

Dedim ya!Seviyorum Aşk ı, paylaşmayı... Her adımda gözlerimin gülüşünü görmeyi ve başka gözleri güldürmeyi..

Sevmekten vazgeçmeyin ve bu sevgiyi her fırsatta dile getirmekten çekinmeyin!Hayat oldukça kısa ve zamanda bir o kadar kısıtlı.Aşk la kalın ve Aşkınızı yaşatın... Korkmadan, utanmadan...

 
Toplam blog
: 3
: 623
Kayıt tarihi
: 15.12.07
 
 

Merhaba. 25 yaşındayım, İzmir' de yaşıyorum. Arada bişeyler karalıyordum ama böyle bir sistemden hab..