Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk ve kalp

Aşk ve kalp
 

Kalp;

Bir aşk arıyorum, geldiğinde kalbim yerinden fırlayacakmış gibi olsun.

Bir aşk arıyorum, geldiğinde bütün ruhum aydınlansın.

Bir aşk arıyorum, onunla birlikte tüm varlıklara aşkı duyurayım.

Bir aşk arıyorum, onunla birlikte kendimi güzel ve sevilebilir hissedeyim

Bir aşk arıyorum, bütün kirlerim onunla yansın temizlensin

Bir aşk arıyorum, bütün hücrelerime kadar hissedebileyim

Bir aşk arıyorum, onunla tüm kainatı sevebileyim

Bir aşk arıyorum, gelince ayaklarım yerden kesilsin

Bir aşk arıyorum, geldiğinde tüm çirkinlikler gözümde güzelleşsin

Bir aşk arıyorum, onun gücüyle tüm dünyayı güzelleştireyim

Bir aşk arıyorum, beni geldiğim yere ilahi nura götürsün

Bir aşk arıyorum, beni bana göstersin.

Aşk;

Bir kalp arıyorum, kendini bana hazırlamış

Bir kalp arıyorum, benim sığabileceğim kadar geniş

Bir kalp arıyorum, ışığımla aydınlattığımda temizliğini göreyim

Bir kalp arıyorum, bütün yaratılmışları sevmeye hazır

Bir kalp arıyorum, tüm hücrelerine kadar beni bekleyen

Bir kalp arıyorum, her sıkıntıma katlanmayı göze almış

Bir kalp arıyorum, tüm kirlerinden arınmış çırılçıplak

Bir kalp arıyorum, kendini bana adamış

Bir kalp arıyorum, bütün yüklerini üzerinden atmış sabırla beni bekleyen

Bir kalp arıyorum, benim hasretimle yanıp tutuşan

Bir kalp arıyorum, benimle her yolculuğa gidebilecek

Bir kalp arıyorum, önce kendini sevmeyi başarmış

Bir kalp arıyorum, kendini benim aynamda görmeye hazır..

Bir kalp nasıl aşkı arıyorsa; aşk da gideceği kalbi arıyordur belki de…

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..