Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk yürektir

Aşk yürektir
 

A Ş K İnsan yüreğinde yaşar


"O dağa bir kuş kondu, sonra da uçup gitti. Bak da gör, o dağda ne bir fazlalık var ne bir eksilme" (Mevlana)

Çok takvim tükettim ömür evinde,

Ama yaşadım.

Bedenimle değil, yüreğimle yaşadım.

Çok sevdim,

Ve sevildim biliyorum.

Hesapsız, koşulsuz A Ş K ' ı tanıdım.

Kimsenin bahçesine izinsiz girmedim,

Ve hakedene yer verdim gönül evimde.

Hiç keşke demedim yaşamımda.

Mevlana nın sözü hayat buldu yüreğimde,

Geldiğinde artmadım sevgili,

Gittiğinde eksilmediğim gibi.

Beni evcilleştirdin,

Payıma düşen gözyaşlarımı bile sevdim.

Sen bana çok şey öğrettin.

Bu A Ş K ' ın bana ait olduğunu,

Ve yüreğime sahip çıkmamı........

 
Toplam blog
: 36
: 515
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Dünyaya misafir geldim. Özel bir şirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum. Kitap okumayı, yazmayı ve ..