Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk

Aşk
 

AŞK DOKTORU


Kimine göre
aşk işkence çekmektir
kimine göre
tatlı yürek çarpıntısı

kimi
vefasızlık der
kimi
inadına hasret çeker

kimine göre
o, sadece bana ait
kimine göre
başkası da var, sen git

kimine göre
acıdır tadı
kimine göre
seksin öteki adı

kimi
ben uzmanım der
gelene geçene el eder
kimi
inanmasa da
yalandan iman eder

kimi der
kısa sürsün
kimi der
mezara götürsün

kimine göre
mutluluk
kimine göre
tavukluk

kimine göre
aşk güzel şeydir
her sabah aç karnına
iyidir

kimi der
kuru kuru gitmez
rakıya meze yapsan
yetmez

aslında herkes inanır aşka
her aşkın tadı başka

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..